• پنجشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403013017439
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور اعلام کرد

تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای، تجدیدنظر در سیاست‌های اعلامی را محتمل می‌کند

تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای، تجدیدنظر در سیاست‌های اعلامی را محتمل می‌کند

سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هر چند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان  ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری  بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان  را مطرح کند، بیان کرد: به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: " اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای  کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد."

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت : اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۶:۱۸

درود خدا برسردار عزیز..مطمعن هستیم که دلاورمردانی داریم که لرزه بر اندام اسرائیل جنائت کار انداخته اند و به امید خدا ملت فهیم ایران پشت سر شما از ایران محافظت خواهند کرد. ملت ما همه بسیجیی جان درکف هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۶:۲۶

خداقوت

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۷:۱۳

ما فرزندان ایران با خیال آسوده سر را ببالین میکذاریم چون از سپاه وارتش ایران اسوده هستیم خدا قوت بر شما

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۸:۵۷

خدا پشت پناه مردم ایران است دست صاحب الزمان روسره ارتش و سپاه وبسیج

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۷:۲۴

زنده باد ایران عزیز و قدرتمند و درود خدا بر شهدای ایران عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۷:۴۱

درود بر رزمندگان اسلام جبهه حق پیروز است و خداوند یار وپشتیبان حق است

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۷:۴۶

درود بر شرف و کرامت سبزپوشان حریم ولایت ، غیور مردان ارتش و سربازان گمنام آقا حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، انشاءالله و به حول و قوه الهی قدس شریف آزاد خواهد گشت.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۷:۵۲

سردارعزیز ماهم خشنودشدیم که پوزه اسرائیل وغرب به خاک مالیدین.الحمدلله.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۸:۰۰

ما دست بوس شما فرزندان غیورایران زمین هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۸:۰۳

مادستان شمادلیرمردان غیورایران زمین رامیبوسیم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۸:۰۹

کشور ما تا الان دو تا سیلی محکم به اسرائیل زده اولیش تو عملیات وعده صادق و دومیش هدف گرفتن مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی توسط حزب آله که تلفات سنگینی برای رژیم صهیونیستی داشت و ما بهشون فهمندیم که دستمون برای هر اقدامی فراتر از اون چیزی که اونها فکر می‌کنند باز هستش و رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک دقیقه هم نمیتونه دوام بیاره ولی کشور ما به لطف خداوند بدون نیاز به هیچ کشوری قدرتمند هستش و رژیم صهیونیستی بخواد غلط اضافی بکنه اونموقع باید فروپاشی خودشونو ببینند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۹:۱۲

موشی که ازترس موشکهای عزیزان سپا ارتش ما میره توسوراخش قایم میشود دیگه مارا تهدید میکند دنیا مشاهده کرد انها توسوراخ برای قایم شدن ازهم سبقت میگرفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۹:۲۹

خدانگهدارتون باشه انشاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۰:۴۹

خداوند مبین حق است ظلم پایدار نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۹:۲۳

خداقوت به به شما و همه عزیزان نظامی و انتظامی.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۹:۲۵

زد؛ میزنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۰:۰۹

درود بر ‌‌‌‌حافظان امنیت اتمی کشور مان

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۰:۱۱

درود برشرفتان مردان بزرگ ایران زمین اسرائیل عددی نیست که بخواهد عرض و اندام کندماتاسپاوارتش راداریم غمی نداریم کشورهای دیگرفکری بحال خودشان بکننددرودبررزمندگان اسلام

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۱:۲۸

درود خدا بر نیروهای مسلح و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران عزیز ♥️♥️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷♥️♥️

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۱:۴۰

درود خدا بر شما . انشاالله همانطور که وعده داده شده اسرائیل بدست شما نابود خواهد شد امام زمان یارو یاورتان.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۲:۳۵

سلام به شما مردمان خوب خدا که از جانتان میگذرید و برای آرامش و نجات و امنیت کشور خداوند متعال هميشه پشتیبان ومراقب همه شما عزيزان باشد امیدوارم در پناه حق باشید وهميشه خداوند متعال یاور وحامی شما عزيزان باشد امیدوارم که از هر بلایی دور باشید انشاءالله

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۲:۴۶

احسنت به سردار دلاور. مردم ایران به این دلاوران ارتش و سپاه درود میفرستند. ما مردم ایران منتظر دستور رهبر عزیزمان هستیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۳:۱۲

با سلام،همه کشورها میدونن که همه ایرانیا غیرت دارن و تا جون آخرشون برای مملکت و ناموس خود میجنگن و میجنگن و جونشون فدا میکنن.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۳:۳۷

احساس غرور میکنم که رهبر مقتدری داریم، خدا قوت بر دلاور مردان ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۵:۱۸

خداوندپشت وپناهتان خداوند حافظ شماوخانواده تان.......پاینده بادایران وایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۵:۲۸

خدا پشت و پناهتون . سربلند و سرافراز باشید. ملت پشتیبان شماست . ضربه جالب و محکمی به رژیم نجس غاصب و اشغالگر زدید. دست مریزاد.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۷:۵۶

ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان اقدامات نظامیان اعم از سپاه و ارتش بوده و هستیم، به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی،

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۸:۲۷

درود خدا بر شما دلاورمردان

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۲۰

بنازم قدرت کشورم رو بنازم دروود بر مجاهدان راه اسلام

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۱۱:۰۱

سلام کشور ایران قصدحمله به هیچ کشوری راندارد ولی اگراسرائیل بادم شیربازی کند پاسخ قاطعی دریافت خواهدکرد.🇮🇷🇮🇷🇮🇷

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۸

جنگ کنید تا پیروزی ،ما پیروز میشویم.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۰۱:۱۸

خاک پای مدافعین وطنم هستم منتظرم تا روزی با این عزیزان در قدس نماز شکر برپاکنیم