• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403013117774
  • خبرنگار : 71381

فرمانده نیروی زمینی ارتش: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش: رژیم صهیونیستی  دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش پیروزی غرور آفرین نیروهای مسلح کشور در عملیات وعده صادق را به فرمانده کل قوا تبریک گفت وتصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلابمان باشند و در عملیات« وعده صادق» ولایت مداری خود را بار دیگر به ظهور رساندند.

به گزارش ایسنا امیر کیومرث حیدری در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به دستاوردهای تاریخی عملیات« وعده صادق» اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد عملیات «وعده صادق» تحقق آیات قرآن در سوره عنکبوت و آیه ۴۱ آن بود که می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد.

وی توضیح داد: رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران، ستاد کل و ارتش مقدس جمهوری اسلامی این وعده الهی را محقق کردند و موشک‌ها و پهپادهای دورزن و نقطه زن نیروی هوافضای سپاه با کمک همرزمانشان در ارتش توانستند از گنبد آهنین عبور کنند و لرزه‌ای تاریخی بر اندام دشمن بیندازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد از دیگر دستاوردهای وعده صادق محقق کردن فرامین امام انقلاب و رهبر عزیزمان بود که فرمودند دوران بزن در رو گذشته است و رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان عزیز اسلام در سپاه و ارتش بودند که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند و رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دستاورد سوم عملیات وعده صادق در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد :دستاورد چهارم این عملیات تغییر معادله قدرت در منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران و تثبیت قدرت برتر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود.

وی افزود: با این عملیات ثابت شد جمهوری اسلامی ایران دست برتر قدرت منطقه را دارد و می‌تواند با همراهی کشورهای دیگر و حتی بدون همراهی آنها امنیت را برای این منطقه بسیار مهم و استراتژیک دنیا تامین کند.

امیر سرلشکر حیدری روز ارتش را نیز تبریک گفت و افزود: خیلی تمایل ندارم به گذشته ارتش نگاه کنم و معتقدم ارتش جمهوری اسلامی متولد متعلق و منبعث از انقلاب اسلامی کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل دوراندیشی و بصیرت و روحیه الهی و انقلابی امامین انقلاب ما است، تصریح کرد: این مولود مبارک یعنی ارتش در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و در زمان دفاع مقدس در کنار سپاه مقابل زیاده‌خواهی دشمن ایستادگی کرد و توانست روی پای خود بایستد و در مسیر خود کفایی پیش رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: به فضل خدا در تمام عرصه‌ها به مرز خودکفایی نزدیک و نزدیکتر می‌شویم و نیروی زمینی قهرمان امروز توانسته است با بهره‌گیری از فرامین رهبر عزیزمان و هدایت فرمانده کل ارتش و فرمانده ستاد کل در کنار سایر نیروهای مسلح در مسیر خودکفایی قدم بردارد.

وی ادامه داد: امروز ارتش با استقرار در چهار گوشه مرزهای کشور توانسته است پایداری را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد و در کنار نیروی زمینی سپاه و مرزبانی فراجا ید واحدی شکل داده‌اند که برای مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت ایجاد می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: حضور ما در مرزها هوشمندانه است و به معنی وجود خطر و تهدید نیست، بلکه برای افزایش اشراف اطلاعاتی و امنیتی پایدار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه توانسته‌ایم در سال‌های اخیر تغییراتی در ساختار، سازمان، هویت و ماهیت یگان‌های نیروی زمینی به وجود آوریم، افزود:امروز نیروی زمینی تبدیل به نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع شده است که آمادگی پاسخگویی قاطع به هرگونه تهدید در هر زمان و مکانی را دارد.

امیر حیدری همچنین به امنیت آسمان کشورمان به برکت حضور پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: دیشب نیز شاهد بودیم که حتی اجازه داده نشد اشیاء و پرنده‌های مشکوک در آسمان کشورمان عرض اندام کنند و هرچند این اشیاء مشکوک بودند اما پدافند هوایی ما با هوشیاری لازم برخورد کرد.

وی در ادامه نیز به امنیت دریایی کشورمان با وجود نیروهای پرافتخار دریایی کشور اشاره کرد و افزود: تمامی نیروهای مسلح کشور در زمینه خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف تلاش خواهند کرد و از جمله در سیل اخیر استان سیستان نیز در کنار دیگر مسئولان کشور در زمینه امدادرسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۰

زنده باشی امیر مؤمن و مخلص...

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۱ ۰۱:۳۰

ماشاءالله به مردان ارتش بزرگ مردان تاریخ ساز ارتش ایران مثل شیر هست . ارتش ایران باعث غرور آفرینی هر ایرانی هست .

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۵

شیران بیشه ایران همیشه سرافراز

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۲ ۰۴:۵۵

به ایران و ایرانیان وطن پرست افتخار می کنم و مرگ بر اسرائیل