• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403013117781
  • خبرنگار : 50963

کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت 

کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت 

ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اهتمام دستگاه قضایی، چهار درصد باقیمانده از مجموع کالاهای متروکه سنواتی در بنادر این استان در مسیر تعیین تکلیف و خروج از بنادر است.

به گزارش ایسنا ، محمد شکیبی نسب در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالاهای متروکه سنواتی بنادر استان با حضور تماری معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر، رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالاهای متروکه سنواتی ایجاد شده به نحوی که بنادر استان با ترخیص ۹۶ درصد این کالاها در در کشور پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در زمان سفر رئیس قوه قضاییه، ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: با حجم قابل توجه کالاهای ورودی به بنادر استان بوشهر می طلبد با خروج کالاهای رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالاهای رسوبی این مهم بخوبی محقق خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: حضور موثر دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالاها نوید بخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می کند.

وی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه های ذیربط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha