• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403013117833
  • خبرنگار : 50040

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرتمندترین نیروی مسلح دنیاست

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرتمندترین نیروی مسلح دنیاست

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمنان ما در جنگ ترکیبی موفق‌تر هستند تا در راهبرد نظامی، اما این بار هم شکست می خورند، زیرا قدرت نرم جمهوری اسلامی از قدرت جنگ افزارهای ما بالاتر است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۳۱ فروردین ماه در دیدار با فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه را در همه عرصه های زمینی و هوایی و دریایی، افتخار کشور و نظام دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم در آفند و هم در پدافند، قدرتمندترین نیروی مسلح دنیاست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران هم در ژئوپلیتیک(جغرافیای سرزمینی) و هم در ژئواستراتژیک(جغرافیای راهبردی) دارای یک وزانت متوازن جهانی است، افزود: امروز اروپا و ناتو کاملا میدان ژئواستراتژیک را از دست داده و راهبرد درستی ندارند؛ به همین خاطر ویژگی ژئوپلیتیک خود را نیز از دست داده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شکاف ایجاد شده بین بخش خارجی اتحادیه اروپا با آمریکا، تصریح کرد: اتحادیه اروپا بر سر حمایت از اوکراین و تایوان و حتی رژیم صهیونیستی با آمریکا اختلاف دارد، اما جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد لشکری و کشوری و هوایی و زمینی و دریایی و سپاه و ارتش دارای وحدت رویه است که موجب تقویت جغرافیای سرزمینی و جغرافیای راهبردی ایران می شود و یک موازنه متوازن بی نظیر را در جهان ایجاد می کند.

آیت الله فلاحتی نیروهای مسلح ایران را برترین ارتش جهان دانست و عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سه ویژگی ایمان، حمایت مردمی و رهبری مدبر و هوشمند برخوردار هستند.

وی ملت ایران را حامی و طرفدار نیروهای مسلح دانست و تاکید کرد: بزرگترین مسئله در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی سردرگمی و بی هدفی در راهبرد است، اما رهبر ایران نه فقط نظام اسلامی و امت اسلام را مدیریت می کنند، بلکه هدایت جهانی را بر عهده دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت های جهان از حکومت هایشان خسته شده اند، تاکید کرد: شاهد عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای هستیم که نشان دهنده اقتدار ایران است.

وی در ادامه به اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان قدرتمندترین نیروی دریایی جهان اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش تمام آبراه های جهان را دور زده؛ کاری که هیچ ارتشی تاکنون انجام نداده است؛ با پشتیبانی نیروی دریایی به کشور ونزوئلا سوخت رساندیم و کاری از دست آمریکایی ها برنیامد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز دشمنان به جنگ ترکیبی روی آورده اند، یادآور شد: جنگ ترکیبی تدریجی بوده و افکار توده ها را درگیر می کند؛ لذا کم هزینه است؛ در واقع دشمنان ما در جنگ ترکیبی موفق تر هستند تا در راهبرد نظامی، اما این بار هم شکست می خورند، زیرا قدرت نرم جمهوری اسلامی از قدرت جنگ افزارهای ما بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان هیچ ارتشی را قادر به مقابله با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ندانست و عنوان کرد: باید قدرت ایمان و مردم و رهبری را به جوانانی که وارد بدنه نیروهای مسلح می شوند، انتقال دهیم.

وی در پایان از رسانه ها برای حضور در میدان جهاد تبیین قدردانی کرد و گفت: رسانه های ما به ویژه رسانه ملی طی چند سال اخیر به میدان جهاد تبیین آمده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha