• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403013117836
  • منبع : نمایندگی مرکزی

دری نجف‌آبادی:

اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند پاسخ ایران کوبنده خواهد بود

اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند پاسخ ایران کوبنده خواهد بود

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، پاسخ جمهوری اسلامی ایران، کوبنده خواهد بود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۳۱ فروردین در خطبه های نماز جمعه اراک، با اشاره به روز ارتش اظهار کرد: ارتش دلیر و فداکار، در جنگ تحمیلی جبهه با عظمتی را عهده دار بود و پس از آن تا امروز نیز همواره در حال خدمت رسانی است و ما همواره به ارتش در همه زمینه ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ارتش باید مجهز به ظرفیت های عمیق، هوشیار و تیزهوش و در عین حال مجهز به تجهیزات دفاعی و آفندی و پدافندی به روز باشد چراکه از ارکان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، به سالروز تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: این روز نیز بسیار ارزشمند است.

دری نجف آبادی همچنین از اقدام سپاه در عملیات وعده صادق تقدیر کرد و گفت: این عملیات هیمنه دشمن را شکست. رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال اخیر چنین حمله ای را تجربه نکرده بود. آنها همیشه هر جنایتی که خواستند را مرتکب شدند ولی قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران توانست وعده صادق را عملیاتی کند و پایگاه اف ۳۵ اسرائیل را که ۷ لایه پدافندی داشت مورد اصابت قرار دهد.

وی افزود: در جریان این عملیات ۱۰ کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی آمدند ولی در نهایت صهیونیست ها نتوانستند از این حمله نجات پیدا کنند. البته ایران در این حمله تمام قدرت خود را نشان نداد.

دری نجف آبادی گفت: صهیونیست‌ها تلاش مذبوحانه ای کردند ولی می دانند که اگر به شکل حساسی دست از پا خطا کنند ایران با جدیت با آنها مقابله خواهد کرد، آنها می دانند که دیمونا در تیررس ایران و بسیار آسیب پذیر است، پس باید مراقب رفتارشان باشند و می دانند که در صورت لزوم از مبدأ ایران عکس العمل قاطع و کوبنده ای اتفاق خواهد افتاد.

وی اظهار کرد: ما خدا را داریم. او بیدار است و وعده داده که پیروزی از آن مؤمنان است و مروری بر واقعه طبس که این ایام سالروز آن است مصداق عنایت الهی به کشور و مردم ماست. آمریکایی‌ها با هلی کوپترهای عظیم به ایران وارد شدند ولی رسوا شدند و خداوند طوفان شن را بسیج و آنان را نابود کرد.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی تصور نکنند که با حرکات مذبوحانه می توانند ایران را از آرمان هایش جدا کرده یا غزه و فلسطین را نابود کنند. آنها علیرغم کشتار ده ها هزار نفر در غزه هنوز نتوانسته اند یکی از اسرای خود را آزاد کنند پس در مقابل ایران قدرتمند نیز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

دری نجف آبادی در ادامه از برخوردهای دوگانه غرب ابراز تنفر کرد و گفت: دیشب قطعنامه ای در خصوص عضویت فلسطین در سازمان ملل در شورای امنیت مطرح شد ولی آمریکا آنرا وتو کرد. در ۶ ماه گذشته این چهارمین بار است که آمریکا حق وتو اعمال کرده است، آنها مدعی حقوق بشر هستند ولی از اسرائیل جنایت‌کار حمایت می کنند.

وی همچنین  با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: این حضور در صورت رعایت اصول شرعی و قانونی مشکلی ندارد. در عین حال حفظ حرمت نیروهای مسلح و بویژه فراجا در جریان انجام وظیفه ضروری است و اگر کسانی به مقدسات توهین کنند این ظلم به جامعه است.

دری نجف آبادی بر لزوم توجه به بهره وری نیز تاکید کرد و گفت: در این حوزه بسیار با دنیا فاصله داریم. رشد اقتصادی ما باید ۸ درصد باشد که ۲.۵ درصد آن مربوط به بهره وری است ولی در این حوزه درست عمل نشده در حالی که باید از ظرفیت های کشور سه برابر میزان موجود استفاده کنیم.

وی جلوگیری از هدررفت منابع همچون آب و استفاده از تکنولوژی و علم در تولید را مصداق بهره وری دانست و گفت: استفاده درست از منابع، تولید محصول با کیفیت و جلوگیری از هدررفت محصولات نیز مصداق شکرگزاری است.

در آئین نماز جمعه این هفته اراک از خدمات نیروی انتظامی و بویژه سرهنگ فلاح‌زاده فرمانده یگان ویژه این نیرو در خصوص تلاش برای حفظ نظم مسابقات فوتبال استان تقدیر شد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha