• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403013117902
  • خبرنگار : 50963

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی ذکات دانش اندوزی آنهاست

حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی ذکات دانش اندوزی آنهاست

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجو معلمان در روستاهای بخش بوشکان شهرستان دشتستان گفت: حضور دانشجو معلمان انقلابی در اردوی جهادی ذکات دانش اندوزی آنهاست.

رضا درویشی با بیان این مطلب افزود : دانشجومعلمان جهادگر با حضور خود در اردوهای جهادی به تمرین ایثار، گذشت، خودسازی و خدمت به وطن می پردازند و این بسیار باارزش است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز در توسعه کمی و کیفی کشور همه نقش آفرین هستند و دانشجویان نیز از اقشار تاثیرگذار در این عرصه هستند و در این میان دانشجویان جهادی نقشی پیشران و پیشرو دارند.

درویشی بیان کرد: دانشجویان انقلابی و جهادی ما با حضور در مناطق محروم آرمان های اولیه انقلاب اسلامی را متجلی می سازند و گفتمان انقلاب اسلامی را به شکل عینی در این مناطق بازتعریف کرده و این گفتمان را شکوهی دیگر می بخشند و ما در دانشگاه همواره حامی این رویکرد تحولی بسیج دانشجویی هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تیم جهادی دانشجومعلمان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای سومین بار در بخش بوشکان دشتستان و در روستاهای ایلشهر، شلدان و امامزاده حاضر شده و در سه حوزه آموزشی، تربیتی و عمرانی در حال خدمت رسانی هستند.

درویشی به برخی فعالیت های این تیم جهادی در این روستاها اشاره و ادامه داد: اجرای برنامه های آموزشی در زمینه رفع اشکالات درسی در ریاضی، ادبیات، قرآن و برنامه هایی نظیر کارگاه قصه گویی، تئاتر، نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مسئله فلسطین، مهارت های زندگی نظیر کنترل احساسات من جمله خشم، مهارت نه گفتن و ... در این اردوی جهادی به جامعه هدف آموزش داده و اجرایی شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: هجرت دانشجو معلمان از چهارشنبه صبح شروع شده و تا جمعه شب ادامه دار است.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha