• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403013117910
  • خبرنگار : 50286

رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان :

محور زهکلوت‌ـ‌دلگان در حوزه سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

محور زهکلوت‌ـ‌دلگان در حوزه سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

ایسنا/کرمان رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان گفت: محور زهکلوت ـ دلگان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب، راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد. ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت ـ بم ـ ایرانشهر است.

حسین کمالی امروز، ۳۱ فروردین ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت عملیات بازگشایی راه‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان اظهار کرد: محورهای فرعی بیژن آباد، آبسردوییه _ مظفرآباد بر اثر بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و راهداران همچنان برای بازگشایی این محورها در تلاش هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر جایگزین رودبار_پل بهادر آباد - کهنوج تردد کنند.

وی از بازگشایی مسیر جیرفت_بلوک در محدوده روستای کریم آباد در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مسیر ارتباطی زهکلوت به دلگان که به دلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران جنوب کرمان بازگشایی شد.

وی افزود: محور مذکور کماکان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت_بم_ایرانشهر است.

وی از بازگشایی برخی از راه‌های روستایی خاکی گفت و افزود: بازگشایی محورهای روستایی گلدسته، حرمه و زهمکان در حوزه شهرستان فاریاب توسط عوامل راهداری انجام شده و عملیات راهداری تیغ زنی راه‌های روستایی خاکی در سطح حوزه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیز آغاز شده است.

کمالی علت مسدودی محورهای ذکر شده و همچنین راه‌های روستایی خاکی را طغیان رودخانه و بالا آمدن سطح آب و عبور از آبنما عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان همچنین از مردم و رانندگان خواسته قبل از تردد در محورهای جنوب کرمان با مرکز پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس حاصل کنند و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها را جویا شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha