• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403013117956
  • خبرنگار : 71951

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

برتری اراده ایران در جنگ اراده‌ها به رخ جهانیان کشیده شد

برتری اراده ایران در جنگ اراده‌ها به رخ جهانیان کشیده شد

ایسنا/تهران معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دفاع مشروع وعده صادق عزت‌ و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده‌ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی جمعه، ۳۱ فروردین در راهپیمایی مردم انقلابی تهران که برای حمایت از اقدام سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، گفت: ملت ایران در طول ۱۹۶ روزی که از  عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، حامی ملت فلسطین بوده‌اند و امروز برای بار دیگر اعلام می‌کنیم که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهیم بود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت‌ و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده‌ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسرائیل و ناکارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و هم پیمانان این رژیم کودک‌کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح، می‌گوییم مسئله‌ اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین و غزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد؛ اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌هایی را مرتکب شود به تعبیر وزیر محترم امور خارجه در شورای امنیت، ایران در دادن پاسخ آنی، قاطع، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، درخواست زمینه‌سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط در این رابطه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha