• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403020100043
  • خبرنگار : 71567

رییس دانشگاه تبریز:

عملیات وعده صادق به طرز عجیبی موجب تقویت روحیه انسجام مردم شد

عملیات وعده صادق به طرز عجیبی موجب تقویت روحیه انسجام مردم شد

رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق به طرز عجیبی موجب تقویت روحیه انسجام مردم شد، گفت: دیگر هیچ کشوری نمی تواند بی مهابا به منافع جمهوری اسلامی حمله کند.

صفر نصرالله زاده در گفتوگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح ابعاد داخلی و بین المللی عملیات اخیر وعده صادق پرداخت و اظهار کرد: بعد از عملیات طوفان القصی رژیم صهیونیستی خود را از لحاظ نظامی و سیاسی در یک شرایط نامناسب می دید و قصد داشت از این شرایط خارج شود؛ اما وضعیت را بسیار خراب تر از قبل کرد. یعنی به شرارت هایی در منطقه دست زد و با انجام مجموعه ای از اقدامات خارج از عرف بین الملل نظیر حمله به زنان و کودکان بیشتر تحت فشار قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای اینکه بتواند از شرایط بد ناشی از جنایات علیه مردم غزه خارج شود متاسفانه در یک اقدام نامعتبر و خلاف عرف بین المللی به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد و زمینه ای برای پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.

رییس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که در دنیا نظیر نداشت این یک پاسخگویی مشروع بود. ضمن اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد. در حالی که قبل از این اقدام با امپراطوری رسانه ای قصد داشتند قدرت جمهوری اسلامی ایران را کتمان کنند.

نصرالله زاده تاکید کرد: عملیات وعده صادق زمینه ای شد تا اقتدار جمهوری اسلامی نمایان شود و حمله ای مقتدرانه و دفاعی مشروعی که زمینه آن را اسرائیل فراهم آورد؛ به طوریکه یکی از بازتاب های بسیار مهم این اقدام این است که دیگر هیچ کشوری نمی تواند بی مهابا به منافع جمهوری اسلامی حمله کند و این به معنای واقعی اقتدار و عزت ملت ما را نشان داد.

رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه عملیات وعده صادق به صورت عجیبی به تقویت روحیه مردم منجر شد، گفت: مردم امروز احساس قدرت و عزت می کنند، کشوری که سال های سال قبل از انقلاب تحت سیطره استکبار بوده است. امروز می تواند به منافع استکبار حمله کند. به گونه ای که نمی توانند عکس العمل مناسبی در برابر این اقدام مقتدرانه انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۱ ۲۰:۵۶

بسیار عالی ... خدا قوت