• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403020100096
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد:

بازارچه‌های پوشاک اسلامی را حمایت می‌کنیم/گره‌های ذهنی حجاب پاسخ داده شود

بازارچه‌های پوشاک اسلامی را حمایت می‌کنیم/گره‌های ذهنی حجاب پاسخ داده شود

ایسنا/یزد استاندار یزد بر ضرورت برگزاری جلسات تببینی در حوزه‌های مختلف جهت بازکردن گره‌های ذهنی موجود در حوزه حجاب و عفاف و راه اندازی پویش رسانه‌ای در این باره تاکید کرد و گفت: حمایت ویژه از راه اندازی بازارچه‌های پوشاک اسلامی در سطح استان خواهیم داشت.

«مهران فاطمی» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورا در خصوص طرح نور (حجاب و عفاف) برگزار شد، با بیان این که قوانین حوزه عفاف و حجاب مبتنی بر شرع مقدس اسلام است، گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه، عزم ما بر اجرای قوانین این حوزه است.  

وی با بیان این که در حوزه عفاف و حجاب ۳۱۰ وظیفه قانونی بین بیش از ۳۰ دستگاه توزیع شده است، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید مبتنی بر قوانین و شرح وظایف موجود، برنامه ای اجرایی تدوین و در دستورکار قرار دهند. 

فاطمی در ادامه با اشاره به برخی از وظایف قرارگاه عفاف و حجاب استان، خاطرنشان کرد: برنامه اجرایی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب توسط قرارگاه، اخذ و عملکرد آنها به صورت ماهانه و فصلی ارزیابی شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت برگزاری جلسات تببینی در حوزه‌های مختلف جهت بازکردن گره‌های ذهنی موجود در حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: با ایجاد اعتقاد عمیق نسبت به حجاب در ساحت اندیشه، نمود آن در قالب حجاب برتر متجلی می‌شود.

استاندار در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، خاطرنشان کرد: پویش رسانه‌ای در خصوص اهمیت اجرای برنامه‌های حوزه حجاب و عفاف، تهیه و راه اندازی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گلایه‌های موجود در خصوص کمبود مراکز تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای مورد پیگیری در این حوزه، حمایت ویژه از راه اندازی بازارچه‌های پوشاک اسلامی در سطح استان، خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha