• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1403020100345
  • خبرنگار : 30057

تبادل یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی در روز ۲۶ اردیبهشت

تبادل یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی در روز ۲۶ اردیبهشت

دهمین همایش علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف تبادل آخرین یافته‌ها به مدت ۳ روز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به منظور تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و تحقیقاتی و تقویت تعامل و همکاری‌ها میان دانش‌پژوهان داخل و خارج از کشور در عرصه‌های نوین علوم شناختی و نیز طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک کاربردی میان مراکز پژوهشی و دانشگاهی در حوزه‌های علوم شناختی، دهمین همایش بین‌المللی دو سالانه علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی توسط مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی ماه آینده در تهران برگزار می‌شود.

این همایش با محوریت ارائه تحقیقات بنیادین در زمینه کارکردهای شناختی مغز و استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری‌های عصب شناختی به مدت سه روز از ۲۶ اردیبهشت امسال در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

در این رویداد بین‌المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی و شناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه‌برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدلسازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز- رایانه و فناوری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

در دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی محققانی از کشورهای مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به‌صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکامپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی، سخنرانی و آخرین یافته‌ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می‌گذارند.

به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی، در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه‌های مختلف شناختی نیز دایر شده و پوسترهایی نیز به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha