• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403020100389
  • خبرنگار : 50184

والیبال بانوان در کرمانشاه جان می‌گیرد

والیبال بانوان در کرمانشاه جان می‌گیرد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی بانوان استان در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

بهمن بوچانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه والیبال بانوان در کرمانشاه در مسیر جدیدی قرار گرفته، اظهارکرد: برای اینکه تحرکی به والیبال بانوان استان بدهیم، مسابقات مختلفی تدارک دیده شده است. 

وی افزود: به این منظور برگزاری مسابقات والیبال بانوان در رده‌های سنی مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم که استارت آن با برگزاری مسابقات رده سنی زیر ۱۶ سال زده شد. 

رئیس هیات والیبال استان با بیان اینکه دور مقدماتی این رقابت‌ها به شکل منطقه‌ای و با حضور یازده تیم برگزار شد، تصریح کرد: در این راستا استان را به سه منطقه غرب شامل اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین، منطقه شمال شامل روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی و مرکز استان شامل صحنه، سنقر، کنگاور و کرمانشاه تقسیم و مسابقات را ابتدا در سطح مناطق برگزار کردیم. 

وی به صعود دو تیم از هر منطقه به مرحله نهایی مسابقات اشاره کرد و افزود: از منطقه غرب تیم های قصرشیرین و اسلام آبادغرب، از منطقه شمال تیم‌های جوانرود و پاوه و از مرکز استان هم تیم‌های کرمانشاه و کنگاور به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند. 

به گفته این مسئول، مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی استان والیبال بانوان در رده سنی زیر ۱۶ سال، جمعه این هفته (هفتم اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات رده سنی زیر ۱۸ سال بانوان هم آغاز شده، عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور چهار تیم پاوه، کرمانشاه، جوانرود و ثلاث باباجانی به میزبانی شهرستان پاوه در حال برگزاری است. 

بوچانی خاطرنشان کرد: مسابقات سایر رده‌های سنی نیز به تدریج برگزار می‌شود تا تیم‌های استانی منتخب در هر رده سنی مشخص شده و برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha