• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403020100425
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

توسعه زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در بروجرد ضروری است

توسعه زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در شهرستات ضروری است.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانه معلم بروجرد یک ساختمان فرسوده و قدیمی در یکی از نقاط پر ترافیک شهرستان قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: این خانه هیچ تناسبی با جایگاه و تراز فرهنگی شهرستان نداشته و موجب شرمندگی ما با مواجه با مهمانان بودیم که با اقدامات مستمر صورت گرفته و هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش در جواز دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) خانه معلم جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته با وجود مشکلات فراوان و متعدد با تأمین منابع لازم به صورت استانی و ملی رسما افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گودرزی تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته به زودی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش شاهد توسعه این مرکز خواهیم بود.

گودرزی ادامه داد: در کنار تالار فرهنگیان و سوئیت‌های خانه معلم که به بهره‌برداری رسیده‌اند و با نورپردازی دبیرستان، احداث آلاچیق‌ها، بازار صنایع دستی در محوطه دبیرستان و توسعه فضای سبز شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود.

وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت این پروژه در غرب کشور یکی بهترین خانه‌های معلم است که می‌تواند آماده پذیرش مهمانان باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: با توجه به آزاد راه اراک-بروجرد- خرم‌آباد توسعه زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری برای اقامت مسافران به این شهرستان لازم و ضروری است.

گودرزی اضافه کرد: در کنار مجموعه‌های موج‌های آبی، منطقه نمونه گردشگری ونایی، ظرفیت های کم نظیر مانند کپرگه و نقاط مشابه و خانه‌های تاریخی شهرستان با توسعه زیرساخت‌های اقامتی شاهد افزایش جذب گردشگر خواهیم بود که قطعا در رونق شهرستان و اقتصاد شهرستان موثر خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha