• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403020100547
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» خبر داد و گفت: اسامی ۱۰ برگزیده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام شد.

سید جلیل میرعظیمی امروز، اول اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این مسابقه در آستانه روز جهانی قدس ۱۴۰۳ منتشر ‌شد.

وی هدف از برگزاری مسابقه «کودکان شجاع مقاومت» را ثبت و ماناسازی تصویر همدلی و حمایت مردم مسلمان ایران اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان ستمدیده آن دانست و تصریح کرد: به تصویر ‌کشیدن حضور حماسی کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش همدلی با مردم تحت ستم غزه و حرکت‌ در مسیر آزادسازی قبله اول مسلمین در قالب هنر عکاسی از دیگر اولویت‌هایی بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» مدنظر قرار داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۴ سال، مخاطب این حرکت فرهنگی و هنری بودند، عنوان کرد: کودکان و نوجوانان و حتی جوانان گیلانی با ثبت و ضبط رخدادهای روز جهانی قدس و ارسال آن به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، حضور مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در آیین‌های این روز را در قاب تصویر ‌ماندگار کردند.

میرعظیمی با بیان اینکه داوری آثار دریافتی را مریم حسینی کوهی، کارشناس هنری و رابط انجمن عکاسی و محمدرضا خداشناس، مربی نقاشی کانون استان گیلان بر عهده داشتند، گفت: در میان ۳۰۰ اثر ارسالی، ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

وی «هانیه نصیری» و «ترانه فرحناک» از آستارا، «محمدصدرا روغنچیان رودسری»، «فاطمه زهرا حلاج» و «حلما نوروزی» از رودسر، «ستایش میرزایی» از املش و «پرنیان قربانی» و «زهرا غسالی» از اسالم را جزو عکاسان برگزیده دانست و یادآور شد: گروه داوری همچنین «فاطمه قویدل» از فومن و «مطهره فرهادی» از سیاهکل را به عنوان عکاسان برگزیده مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» انتخاب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha