• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403020100683
  • خبرنگار : 50214

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین‌المللی یزد

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین‌المللی یزد

ایسنا/یزد با استقبال بی نظیر و بازدید بیش از ۵۲ هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه، رکورد جدیدی از تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه بین‌المللی یزد ثبت شد.

«احمد قافی» مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: دهمین نمایشگاه گل، گیاه، نهال و گیاهان زینتی یزد از ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ میزبان بیش از ۵۲ هزار نفر از همشهریان یزد بود به طوری که با تمدید ساعت نمایشگاه در شب‌های پایانی تا ساعت ۱۲ شب تعداد زیادی از مردم به بازدید از نمایشگاه و خرید گل و گیاه مورد نظر خود پرداختند.

وی تنوع بالای محصولات، کیفیت ممتاز و قیمت مناسب انواع گل  گیاه  نهال و ادوات باغبانی از جمله دلایل استقبال بی نظیر مردم از این نمایشگاه خواند.

به گفته وی، دهمین نمایشگاه گل و گیاه، نهال، گیاهان زینتی، ادوات باغبانی، سم،کود و بذر به مدت شش روز در فضایی به وسعت ۵ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

قافی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد شادابی و نشاط و  تاثیرمثبت بر زندگی شهروندان  همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مردم و حمایت از تولید کنندگان داخلی با حضور ۵۸ تولیدکننده از استان‌های یزد، تهران، مازندران، گلستان، مرکزی، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز دایر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: محصولات این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه شد و استقبال بی نظیر مردم استان کویری یزد را به همراه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۲۰

کی برگزارمیشه ماخبرنداریم داخل کانال هاکه خبری نیس؟!

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۱ ۲۳:۴۰

سلام اول که این نمایشگاه باید ۲ ماه پیش برگزار می شد که شاید در آن زمان به علت زمان مناسب کاشت نهال و بوته استقبال از این هم بیشتر می شد. دوم هم اینکه چرا با وجود احتمال استقبال زیاد، تمام غرفه ها در سالن اصلی نمایشگاه جای داده شدند که موجب ازدحام بیش از حد مردم شده بود در حالی که سالن جنبی نمایشگاه خالی بود؟!