• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403020100831
  • خبرنگار : 50283

سال گذشته انجام شد؛

تخصیص بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی حوضچه و آبراه‌های تالاب انزلی

تخصیص بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی حوضچه و آبراه‌های تالاب انزلی

ایسنا/گیلان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه ۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه و آبراه‌های تالابی بندرانزلی در سال گذشته لایروبی شد، گفت: با تخصیص اعتبار هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال برای لایروبی حوضچه و آبراه‌های تالابی بندرانزلی پس از تنظیم اسناد، برگزاری تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار واجدالشرایط، این پروژه از خرداد سال گذشته آغاز شد.

حسین یونسی امروز شنبه، اول اردیبهشت ماه در آیین تکریم و معارفه معاون امور دریایی این اداره کل اظهار کرد: به منظور احیای تالاب انزلی و درخواست های مردم گیلان و کشور، لایروبی تالاب مانند سال گذشته در دستور کار قرار دارد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز برای انجام این امر مهم در کنار ما باشند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه اجرای فعالیت‌های دریایی نیازمند برنامه‌ریزی و تفکر علمی است، تصریح کرد: لایروبی حوضچه‌ها و کانال دسترسی با توجه به کاهش قابل ملاحظه تراز آب دریای خزر باید با مطالعه لازم و انجام هیدروگرافی های مستمر صورت گیرد تا بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

وی مهمترین دغدغه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را حفظ عمق آبراه ها و حوضچه ها اعلام کرد و افزود: تمرکز این اداره کل بر حفظ اعماق آبراه های لایروبی شده و برنامه ریزی جهت مدیریت معضل پسروی آب دریای خزر است و انتظار می رود سرپرست جدید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

 یونسی با بیان اینکه ۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه و آبراه‌های تالابی بندرانزلی در سال گذشته لایروبی شد، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال برای لایروبی حوضچه و آبراه‌های تالابی بندرانزلی پس از تنظیم اسناد، برگزاری تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار واجدالشرایط، این پروژه از خرداد سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان تحولات مدیریتی را در راستای ارتقای سازمان‌ها و ارگان ها لازم و ضروری دانست و گفت: علم مدیریت به پیشرفت سیستم کمک کرده و جایگاه سازمان را ارتقاء می بخشد.
 
در این مراسم با تقدیر از تلاش های علی خدمتگزار در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، علی کوهساری به عنوان معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha