• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403020200862
  • خبرنگار : 50441

سرمربی فوتبال شهر راز شیراز:

نقل و انتقالات خوب، راز بقای نارنجی‌پوشان بود

نقل و انتقالات خوب، راز بقای نارنجی‌پوشان بود

ایسنا/فارس سرمربی شیرازی بقای تیمش در رقابت‌های جام آزادگان را مرهون نقل و انتقالات خوب پیش از فصل و بین دو نیم‌فصل می‌داند.

تیم فوتبال شهر راز شیراز در نخستین فصل حیات خود عملکردی پر فراز و نشیب داشته و در نیمه پایین جدول قرار دارد.

سرمربی این تیم در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چرا با وجود اینکه تیم نارنجی‌پوش شهر راز در ابتدای فصل نقل و انتقلالات خوبی را انجام داد و حتی در نیم فصل هم خیلی خوب تیمش را تقویت کرد، اما نتوانسته در نتیجه‌گیری آنچنان که باید و شاید عمل کند و سینوسی نتیجه گرفت است، گفت: من این نقد را قبول دارم. ما سعی کردیم در ابتدای فصل با جذب بازیکنان باتجربه و با کارنامه، کاری کنیم که امسال در لیگ یک که لیگ سختی محسوب می شود، از لحاظ تجربه کم نیاوریم.

ستار زارع افزود: اگر تیم را به این شکل نبسته بودیم، شک نکنید سقوط می‌کردیم. البته می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم اما یکی از مسائلی که امسال خیلی ما را اذیت کرد، از دست دادن موقعیت‌های گلزنی فراوان بود.

وی در این خصوص توضیح داد: طبق آماری که از بازی‌های گذشته گرفته‌ایم، در این فصل بیش از ۱۰۰ موقعیت گلزنی را بازیکنان ما از دست داده‌اند که آمار بسیار بدی محسوب می‌شود.

کاپیتان پیشین تیم برق شیراز اضافه کرد: ما در طول فصل و در تمرینات هفتگی تلاش زیادی کردیم تا این نقص را برطرف کنیم اما نشد. باز هم سعی می‌کنیم که در هفته‌های باقی‌مانده این وضعیت را تغییر دهیم اما هدف اصلی‌مان برای فصل آینده است که بتوانیم تیمی در خور نام شهر بزرگ شیراز و مردم استان فارس را به لیگ یک بفرستیم.

نقل و انتقالات خوب، راز بقای نارنجی‌پوشان بود

این ملی پوش سابق در خصوص وضعیت پرداختی‌ها به بازیکنان که گفته می‌شود نارضایتی‌هایی را به‌وجود آورده است، گفت: ما مشکلی از بابت پرداخت به بازیکنان نداریم اما می‌دانید که با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، ما هم به‌عنوان یک تیم شخصی در مضیقه هستیم. ما مثل تیم‌های دولتی نمی‌توانیم هزینه کنیم، اما نیمی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است و امیدواریم تا پایان فصل به آنچه در قراردادهای بازیکنان متعهد شده بودیم، بتوانیم عمل کنیم.

زارع در پایان گفت: در سال اول حضورمان در لیگ یک مشکلات زیادی داشتیم. ۳۰ بازیکن را از نقاط مختلف کشور و با افکار و فرهنگ‌های مختلف جذب کردیم و هماهنگ کردن این نفرات با یکدیگر چندان ساده نیست. مشکلات سخت افزاری هم داشتیم که باعث می‌شد کارمان سخت‌تر شود اما شک نکنید اوضاع این‌چنین نمی‌ماند و در سال دوم، تیمی را روانه مسابقات خواهیم کرد که هواداران از آن راضی باشند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهر راز شیراز در پایان هفته بیست و هفتم لیگ یک با ۳۳ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد. این تیم در هفته بیست و هشتم عصر امروز، ۲ اردیبهشت در شیراز میزبان مس کرمان خواهد بود و هفته آینده باید در رشت به مصاف داماش برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha