• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403020200921
  • منبع : نمایندگی سمنان

سپاه پاسداران و فهرست بلندی از افتخارات

سپاه پاسداران و فهرست بلندی از افتخارات

ایسنا/سمنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این نهاد مقدس فهرست بلندی از افتخارات و نوآوری‌های نظامی را در اختیار دارد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این بیانیه ضمن تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس اعلام کرد: سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخوردار است.

در متن این بیانیه آمده است؛ سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.

در حقیقت یکی از بخش‌های مهم کارنامهٔ سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و کارآمدی خود را در عرصه پیشرفت‌های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیروهای مسلح، پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلاء نظام اسلامی گام برداشته است.

امروز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌ برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی و کمک مؤمنانه به مردم و آسیب‌دیدگان همچون سیل منطقه کالپوش و استان سیستان و بلوچستان در کنار سایر نهادها، جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.

بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌ورزی و اقدامات تروریستی و تحریم‌های آمریکا برضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخوردار است و با استفاده از پیشرفته‌ترین فنون تخصصی و دانش نظامی؛ نیرویی راهبردی محسوب می‌شود و در صیانت از امنیت و ثبات و دفع اشرار و متجاوزان؛ توانایی‌های خود را در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بارها به اثبات رسانده است.

امروز نیز سپاه با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرا منطقه‌ای، با تکیه بر ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده، در مقابله با تهدیدات از آمادگی‌های همه‌جانبه برخورداراست و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان کننده روبرو خواهند ساخت.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha