• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403020200938
  • خبرنگار : 50194

فرماندار شهرستان نور:

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران در حوزه دفاعی و نظامی را ندارد

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران در حوزه دفاعی و نظامی را ندارد

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور با اشاره به روز پاسدار و توان نظامی کشور گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی جایگاه خوبی در عرصه جهانی دارد و هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

بیژن پولادی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) در راستای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و جلوگیری از  ازهم‌گسیختگی و ازهم پاشیدگی نهادهای نظامی و انتظامی تأسیس در سال۱۳۵۷ تشکیل شد که چند روز بعد از پیروزی انقلاب دسیسه‌های دشمن شروع شد اما سپاه در حوزه‌های داخلی و دفاع از مرزها تا کنون بی بدیل بود.

وی افزود: حملات اسرائیل به غزه بسیار کم شده است که نشان می‌دهد دشمنان متوجه شدند اگر دست از پا خطا کنند تنبیه خواهند شد.

فرماندار شهرستان نور یادآور شد: اقدامات دولت در حوزه اقتصادی بزودی اثرات خود را خواهد گذاشت و این نظام بر اساس‌ سخنان مقام معظم رهبری به قله نزدیک خواهد شد.

پولادی با بیان اینکه شهرداری‌های نور، چمستان، رویان و ایزدشهر باید چهار نقطه از شهر را برای کارهای فرهنگی جانمایی و بیلبوردها در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار دهند، تصریح کرد: طرح‌های خوبی در سطح شهرستان توسط اداره آموزش و پرورش در حال انجام است و اداره ورزش و جوانان از الان باید برای تابستان توسط کمیته‌ها برنامه ریزی‌ها را انجام دهند.

حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب یکی از حوزه‌هایی است که همه باید دغدغه‌مندانه کار کنیم، اظهار کرد: ایام دهه کرامت فرصت مناسبی است تا به این بهانه کار فرهنگی زیبا و باشکوهی تدارک دیده شود.

سرهنگ امینی فرماندهی انتظامی شهرستان نور نیز در خصوص طرح نور گفت: این طرح توسط نیروی انتظامی از هفته گذشته آغاز شده است می‌بایست روسای ادارات این طرح و اهمیت حجاب را تبیین کنند.

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران در حوزه دفاعی و نظامی را ندارد

وی افزود: عموم مشکلات در آخر هفته به دلیل ورود مسافرین و گردشگرانی است که با فرهنگ‌های مختلف وارد شهرستان می‌شوند.

سرهنگ مهدی فلاح فرماندهی سپاه ناحیه نور نیز ضمن تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی پهپادی «وعده صادق» گفت: از همه مردم، دهیاران، شوراها و تمامی مسئولین شهرستانی در مراسم با شکوه زنجیره انسانی در ساحل شهرستان نور قدردانی می‌کنیم.

عباس ولی پور مسئول کانون خادمیاران رضوی نیز با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت گفت: جشن روز دختر، تجلیل از امامزادگان، بزرگداشت احمدبن موسی، کاروان زیر سایه خورشید، برپایی چایخانه در کنار بوستان‌ها و شهرداری‌ها، حضور در بیمارستان و مراکز سالمندان، پرورشگاه‌ها، زندان و نانوایی‌ها، مراکز محروم، کاروان خودرویی با نوای رضوی، کتابخوانی و مسابقات و غیره از جمله برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان نور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha