• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403020201083
  • خبرنگار : 50405

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم:

سپاه پاسداران در دل مردم جا دارد

سپاه پاسداران در دل مردم جا دارد

ایسنا/خراسان رضوی منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم گفت: سپاه فعالیت خود را تنها به حوزه نظامی محدود نکرده و در همه جا همراه مردم است و به همین دلیل در دل آنان جا دارد.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همین طور که از نام این نهاد برمی‌آید، ماموریت آن پاسداری از انقلاب اسلامی و اهداف آن است. اهداف انقلاب محدود به کشور خودمان نیست و تمام کشورهای اسلامی را دربرمی‌گیرد و امروز صدای انقلاب ما به تمام دنیا رسیده و حتی کشورهای غیرمسلمانی که آزادی‌خواه هستند هم از انقلاب ما بهره برده‌اند. 

وی افزود: لذا سپاه پاسداران ماموریتی فراملیتی دارد که تمام جهان اسلام را شامل می‌شود و امروز می‌بینیم که سپاه قدس به عنوان بازوی فراملی سپاه پاسداران، در حال دنبال کردن اهداف انقلاب فراتر از مرزهای ایران و در میان آزادی‌خواهان سراسر جهان است. 

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم با اشاره به توانمندی‌های بالای سپاه در بعد نظامی، عنوان کرد: بخش عمده اینکه امروز کشور ما تبدیل به قدرت اول نظامی منطقه شده، ناشی از تلاش سپاه پاسداران است. همه می‌دانند یکی از نقاط درخشان کارنامه جمهوری اسلامی، پیشرفت در حوزه نظامی و ساخت تسلیحات است که توجه تمام جهان را به خود جلب کرده و ما این را مرهون تلاش‌های سپاه و دیگر بخش‌های نیروهای مسلح هستیم. 

نخعی‌راد با اشاره به اقدامات سپاه در کمک‌رسانی به مردم در بحران‌های طبیعی، بیان کرد: سپاه فعالیت خود را تنها به حوزه نظامی محدود نکرده و در همه جا همراه مردم است و به همین دلیل در دل آنان جا دارد. در بین تمام نهادهای انقلابی، سپاه پاسداران بیشترین محبوبیت را در بین مردم دارد. علاوه بر مردم کشور خودمان، دیگر ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان نیز به سپاه علاقه دارند، زیرا هر گاه در ایران یا کشورهای همسایه مشکلی برای مردم پیش می‌آید، سپاه برای کمک‌رسانی حاضر است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha