• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403020201133
  • خبرنگار : 50463

لیگ یک؛ تقابل چادرملوی اردکان و نفت و گاز گچساران

۹۰ دقیقه طلایی برای بقای چادرملو در رتبه دوم

۹۰ دقیقه طلایی برای بقای چادرملو در رتبه دوم

ایسنا/یزد چادرملوی اردکان و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لیگ آزادگان فوتبال ایران هفته به هفته به پایان خود نزدیک و حساسیت در صدر و قعر جدول بیشتر و بیشتر می‌شود.

در صدر جدول چهار تیم مدعی خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان، فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان که به ترتیب تا پایان هفته بیست و هفتم رتبه‌های اول تا چهارم جدول را در اختیار دارند، برای صعود به لیگ برتر برای کسب سه امتیاز بازی‌های خانگی و خارج از خانه خود می‌جنگند هرچند که در این میان دو تیم چادرملو و خیبر خرم‌آباد شانس صعود بیشتری نسبت به سایر رقبا دارند.

اما در قعر جدول نیز سه تیم شاهین بندر عامری، داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه که رتبه ۱۶ تا ۱۸ را در اختیار دارند برای حفظ بقا در لیگ به مصاف حریفان خود می‌روند که امید تیم خوشه طلایی برای ماندن در لیگ نسبت به دو تیم دیگر کمتر است.

در همین راستا نیز در یکی از مهترین دیدارهای هفته بیست و هشتم برای تیم‌های مدعی صعود، دو تیم چادرملو اردکان و نفت‌ و گاز گچساران از ساعت ۱۷:۴۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای صعود را در ذهن خود می‌پرورانند، در پنج بازی اخیر۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت را تجربه و تنها ۸ امتیاز کسب کرده و هم اکنون با ۵۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و البته به خوبی می‌دانند که برای ثبیت جایگاه خود در رتبه دوم محکوم به کسب سه امتیاز این بازی خانگی مقابل نفت و گاز گچساران هستند.

کوچترین اشتباه شاگردان اخباری در این بازی خانگی می‌تواند آنها را در صورت پیروزی فجرسپاسی مقابل آبی پوشان ملاثانی که دور از انتظار هم نیست، یک پله دیگر از صدر جدول دور کند چرا که فجری‌ها با ۵۵ امتیاز در تعقیب چادرملو قرار دارند.

اما در آن سوی میدان نیز شاگردان «پیروز قربانی» در نفت و گاز گچساران در پنج بازی آخر خود سه شکست، یک تساوی و فقط یک برد را ثبت کرده‌اند و هم اکنون با ۳۶ امتیاز در رتبه ۹ جدول رده بندی قرار دارند و قطعا برای کسب بهترین نتیجه مقابل چادرملو و بهبود جایگاه خود در جدول به یزد سفر خواهند کرد.

پیش از این دیدار در آبان ماه سال گذشته، دو تیم در قالب دور رفت لیگ در گچساران به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی اردکانی‌ها با یک گل، نفت و گاز را در خانه متحمل شکست کردند.

با این توصیفات تقابل روز یکشنبه یاران اخباری و قربانی برای هر دو از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که شاگردان اخباری به دنبال شکستن طلسم پیروزی در ورزشگاه نصیری یزد خواهند بود و از آن طرف نیز شاگردان قربانی برای انتقام شکست دور رفت به میدان خواهند آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha