• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403020201174
  • خبرنگار : 50455

هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان در قم برگزار می‌شود

هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره شمیم ریحان یکم تا ششم اردیبهشت است، بیان کرد: امسال از ۱۸ نفر از دختران جوان استان قم تجلیل خواهد شد.

روح‌الله مقدم در نشست خبری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان که امروز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای جوان برگزار شد، عنوان کرد: امسال با حمیت دستگاه‌ها اجرای استان پس از یک سال وقفه در برگزاری جشنواره شمیم ریحان، این رویداد برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: امیدواریم امسال جشنواره شمیم ریحان را به نحوی رقم بزنیم که دختران و بانوان در نشاط اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی قوی‌تر عمل کنند.

مقدم افزود: تجلیل از دختران جوان استان قم در سال جاری در ۱۸ بخش، فعالان در عرصه‌های قرآنی، رسانه‌ای، فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، مجازی و جهاد تبیین، هنری، ورزشی، اجتماعی (سمن‌ها)، دانشجویی، پژوهشگر، بسیجی، جهادگر، دانش بنیان‌ها، فرزند شهید با دستاوردهای خاص و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، داوطلب هلال احمر، دختر معلول با توانمندی خاص، مدافع سلامت، فعال برنامه‌های عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی و عشایری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره شمیم ریحان الگو سازی دختران موفق پیرو سیره اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: ۱۴ دستگاه‌ اجرایی به فراخور حوزه فعالیت‌ها و مسئولیتی که دارند در شورای داوری با ما همکاری می‌کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: امسال تجلیل از دختران فعال در سه حوزه برنامه‌های عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب، فعال روستایی و عشایری و مدافع سلامت به بخش‌های این جشنواره اضافه شد.

وی با بیان اینکه ملی شدن این جشنواره در سنوات گذشته مطرح شده‌ بود، گفت: از امسال سعی می‌کنیم که به صورت منطقه‌ای با محوریت قم این را اجرا کنیم؛ هدف ما ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین دختران قم به عنوان پرچمداران این جشنواره با دختران دیگر استان‌ها است.

مقدم گفت: کل مخاطب جشنواره ۱۷۰۰ دختر جوان است؛ سال گذشته ۴۸۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند و در شش رویداد برگزار شده از ۱۰۷ نفر تجلیل کردیم.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره شمیم ریحان یکم تا ششم اردیبهشت است و دستگاه‌های اجرایی تا دهم اردیبهشت پس از فرآیند داوری برگزیدگان را اعلام می‌کنند، اظهار کرد: شرایط عمومی شرکت در این جشنواره رده سنی ۱۶ تا ۲۰، سکونت در استان قم حداقل از سال ۱۴۰۱ است همچنین شرکت کنندگان باید پرچمدار حجاب فاطمی باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha