• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403020201401
  • خبرنگار : 50274

فرماندار سنندج:

سپاه هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را به هم ریخت

سپاه هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را به هم ریخت

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.

 حسن عسکری امروز (دوم اردیبهشت ماه) در دیدار با سرهنگ میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و سردار ولی‌ئی فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان، ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد مقدس، اظهار کرد: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون منشأ خدمات، حفاظت از انقلاب و کشور و عزت و اقتدار ملت و نظام بوده است.

وی افزود: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.

فرماندار سنندج گفت: سپاه نه تنها برای ملت ایران و مسلمانان، بلکه برای تمامی کسانی هم که دل در گرو آزادگی و انسانیت دارند مایه افتخار و عزت است و ما به چنین نهادی افتخار می‌کنیم.

سردار منصور ولی‌ئی، فرمانده لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این دیدار با ارج نهادن به رشادت‌های جبهه مقاومت، افزود: جنگ غزه، جنگ اسلام و کفر است و امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی از شکل جنگیدن نیروهای اسلام خواه به شدت واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم از راهکارهای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، خاطرنشان کرد: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهبردها و راهکارهای لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی، قوی شدن برای رسیدن به اهداف است که تنها با جهاد و تلاش مجاهدگونه حاصل می‌شود.

سردار ولی‌ئی با اشاره به حمله مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل غاصب گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان مردمی و نیروهای نظامی خود توانست حصار و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را که از حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه برخوردار است،‌ در هم بشکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha