• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403020201607
  • خبرنگار : 50184

«جام هواداری» در کرمانشاه برگزار می‌شود

«جام هواداری» در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام مسابقات گل کوچک محلات با عنوان «جام هواداری» در استان خبر داد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدارک برگزاری مسابقات گل کوچک محلات در کرمانشاه، اظهار کرد: ثبت نام تیم‌های علاقمند به شرکت در این رویداد ورزشی از روز گذشته(اول اردیبهشت) در کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۵ این ماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: تعداد اعضای هر تیم که در این رویداد شرکت می‌کنند پنج نفر خواهد بود، اما در زمان مسابقه سه نفر از آن‌ها در داخل زمین بازی خواهند کرد. 

رئیس هیات ورزش همگانی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقات در قالب تیمی شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه این مسابقات طی سه فاز برگزار می‌شود، افزود: مسابقات ابتدا در سطح شهرستان‌ها و سپس در سطح استان برگزار می‌شود و در نهایت تیم های اول هر دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات کشوری اعزام  خواهند شد. 

رحمانی گفت: تیم‌های علاقمند به شرکت در این رویداد می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه رویداد سایت فدارسیون ورزش همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir  مراجعه کنند.  

وی با بیان اینکه این مسابقات با عنوان « جام هواداری» برگزار می‌شود، اعلام کرد: زمانی که تیم‌ها برای ثبت نام اقدام می‌کنند، از میان ۱۶ تیمی که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند، یک تیم را به عنوان تیم مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند و باید با رنگ و لگوی لباس تیم محبوب خود در این رقابت‌ها شرکت کنند. 

رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه در ادامه گفت: این رقابت‌ها در زمین‌های چمن، آسفالت و سالن ورزشی به ابعاد ۱۰*۲۰  برگزار می‌شود. 

به گفته این مسئول، این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط در محلات شهری از سوی فدراسیون ورزش همگانی طرح‌ریزی شده است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha