• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403020301813
  • خبرنگار : 50201

فرماندار نوشهر:

ایران در تجهیزات نظامی به هیچ کشوری وابستگی ندارد

ایران در تجهیزات نظامی به هیچ کشوری وابستگی ندارد

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر دستاورد عملیات «وعده صادق» را در شکوفایی علوم نظامی دانست و گفت: ایران ثابت کرد که در تجهیزات نظامی به هیچ کشوری نه در بلوک شرق و نه غرب وابستگی ندارد، با توجه به ظرفیت‌های دانشمندان خود به درجه‌ای از توانمندی نظامی رسیده است که اگر دنیا صد درصد آن‌را تحریم کند کشور مشکلی از این بابت ندارد.

«رستم زرودی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای مختلف عملیات «وعده صادق» برای کشور اظهار کرد: قبل از اینکه این عملیات اتفاق بیفتد تیمی از رسانه‌های بیگانه و ایادی آنها در کشور معتقد بودند که ایران در ارتباط با ظرفیت‌های نظامی به آن حدی که ادعا می‌کند نرسیده است.

وی افزود: اما وقتی این عملیات هم موشکی و هم پهپادی صورت گرفت شبهاتی که برای دشمنان ما در خصوص توانمندی نظامی جمهوری اسلامی وجود داشت برطرف شد و مطمئن شدند ایران نه با کسی شوخی دارد و نه در این حوزه بلوف سیاسی زده است.

فرماندار نوشهر دستاورد بعدی را در شکوفایی علوم نظامی دانست و گفت: ایران ثابت کرد که در تجهیزات نظامی به هیچ کشوری نه در بلوک شرق و نه غرب وابستگی ندارد.

زرودی تاکید کرد: تحریم‌ها نه تنها باعث ناامیدی بلکه باعث تقویت شده است و خیلی از ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شده است.

وی به دستاورد بعدی این عملیات پرداخت و یادآور شد: جامعه اطلاعاتی و دانش امنیتی ما به قدری دقیق بود که جایی را که می‌بایست می‌زدند، زدند؛ یعنی شهروندان و اماکن عمومی را نزدند و در این راستا توان امنیتی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه در حوزه امنیتی از یک ظرفیت و توان بسیار بالایی برخورداریم، دستاورد چهارم را شادی دل مردم ایران و دنیا اعلام کرد وگفت‌: هم مردم ما در داخل کشور و هم مسلمانان جهان از این اقدام جمهوری اسلامی خوشحال و امیدوار شدند.

زرودی خاطرنشان کرد: اگر در گذشته مبلغین ما می‌ترسیدند که برای تبلیغ دین اسلام دچار مشکل شوند امیدواری بیشتری پیدا کردند و این شور و نشاط به عینه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه آثار این عملیات در این بوده است که مردم در برنامه‌های عمومی با اقتدار بیشتری حضور پیدا می‌کنند، افزود: مردم ما در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به وقایع غزه و کنسولگری ایران به احترام خون شهدا حضور چندبرابری داشتند و این موضوع مسئولیت پذیری نظام را بیشتر کرده است.

زرودی تاکید کرد: این عملیات درس بزرگی برای رژیم صهیونیستی و برای بزرگترهای آن از جمله آمریکا داشته است که حواسشان باشد که در تصمیم‌گیری‌های خود ایران را با احترام خطاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha