• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403020301834
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حجاب و عفاف نماد حیاء و عفت عمومی جامعه است

حجاب و عفاف نماد حیاء و عفت عمومی جامعه است

ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ملی عفاف و حجاب، حیاء و عفت عمومی را در جامعه تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده سوم اردیبهشت در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی و شبکه عظیم فرهنگی و تبلیغی استان حامی و قدردان سپاه و نیروی انتظامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پس از تذکر عالمانه و حکیمانه مبنی بر کم کاری برخی مسئولان در دینداری مردم، توجه به قانون مداری و یا قانون گریزی افراد جامعه را وظیفه خطیر مسئولین برشمرد که باید به نحو احسن اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأکید کرد: اکنون دشمن درصدد جوسازی و ایجاد التهاب در جامعه با هدف مقابله با طرح حجاب و عفاف است.

جعفرزاده گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و تمامی تشکل ها، هیات، نیروهای فعال تبلیغی، فرهنگی و دینی با تمام ظرفیت و توان آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

شعار آسایش پلیس فدای آرامش مردم، محور فعالیت نیروی انتظامی

سردار جواد تقوی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با ابراز خرسندی از همراهی و حمایت تبلیغات اسلامی‌، توجه به سلامت فرهنگی جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را وظیفه مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی برشمرد. 

وی با بیان شعار " آسایش پلیس فدای آرامش مردم" افزود: جامعه ما در سایه ولایت و با جانفشانی پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از نعمت آرامش و امنیت برخوردار است.

تقوی از اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: نیروهای همکار در طرح حجاب و عفاف متشکل از بانوان پلیس و کارشناسان روانشناسی به ارشاد و تذکر لسانی می پردازند.

وی افزود: در استان اردبیل همکاری شایسته ای با پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب انجام شده و عموما با همراهی بانوان و دختران روبرو شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای طرح عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات اجتماعی به بانوان و دختران، منوط به رعایت عفاف و حجاب است.

تقوی تکریم بانوان را اولویت اول در اجرای طرح عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: اهدای روسری، صحبت دوستانه با دختران نوجوان بدحجاب و تکریم بانوان از اقدامات نیروی انتظامی اردبیل در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha