• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403020301872
  • خبرنگار : 50377

عضو تیم ملی شنای ایران:

نگاه تصمیم‌گیران به تمام رشته‌های ورزشی یکسان باشد

نگاه تصمیم‌گیران به تمام رشته‌های ورزشی یکسان باشد

ایسنا/مازندران ملی پوش شنای ایران با اظهار اینکه انتظار ما ورزشکاران این است تا تمام رشته‌های ورزشی در نگاه تصمیم‌گیران به یک اندازه باشد،گفت: در رشته ورزشی شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی کسب خواهیم کرد.

«علی جبلی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه‌ شناگران ایرانی با کمترین حمایت‌ها به افتخارات زیادی دست پیدا کردند و قطعا با توجه بیشتر، جایگاه‌های بالاتری را کسب می‌کنند، اظهار کرد :در تمامی استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند.

وی ادامه داد: فدراسیون شنا و هیات‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیرساخت کاملی وجود ندارد که سطح تمرینات افزایش یابد.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی بیان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

نگاه تصمیم‌گیران به تمام رشته‌های ورزشی یکسان باشد

این شناگر مازندرانی و عضو تیم ملی یادآور شد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

علی جبلی با اظهار اینکه انتظار ما ورزشکاران ملی پوش این است تا تمام رشته‌های ورزشی در نگاه بالادستی به یک اندازه باشد، تصریح کرد: در رشته ورزشی شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان مازندرانی افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزش شنا توجه بیشتری صورت بگیرد، مدال‌های رنگارنگی بدست خواهد آمد .

نگاه تصمیم‌گیران به تمام رشته‌های ورزشی یکسان باشد

جبلی یادآور شد: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه‌ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنای ایران رقم زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha