• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403020301900
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

اشتیاق برای خدمت به مردم سنگینی مسؤولیت را آسان می‌کند

اشتیاق برای خدمت به مردم سنگینی مسؤولیت را آسان می‌کند

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: اشتیاق به خدمت و رفع مسائل مردم، سنگینی مسؤولیت را آسان می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از گذشت چهار سال دوباره موضوع جهش در تولید را به‌عنوان شعار سال برگزیدند، اما این‌بار تأکید ویژه‌ای نسبت به مشارکت مردم در تحقق این جهش داشتند.

وی با بیان اینکه رشد مستمر اقتصادی راه غلبه بر مشکلات مربوط به این حوزه است، بیان کرد: رشد اقتصادی با تقویت تولید محقق می‌شود که تحقق این امر نیز در گرو نقش‌آفرینی مردم است.

او با بیان اینکه در جهش تولید توجه به تعاونی‌های کوچک ضروری است و از ظرفیت روستاها نیز نباید غافل شد، روستاها باید تولیدگر باقی بمانند نه مصرگرا، افزود: باید تلاش شود مشکل اقتصاد و معیشت کاهش یابد. معیشت مردم دغدغه مقام معظم رهبری است و همه باید پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب باشند.

حسینی‌نسب با اشاره به عملیات «وعده صادق» بیان کرد: نیروهای مسلح ما به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) مایه عزت نظام اسلامی و موجب امنیت مردم و جامعه هستند و ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند. این عملیات، نمونه‌ای از عزت و اقتدار امنیت نیروهای مسلح نظام اسلامی بود. نیروهای مسلح مقتدرانه به وعده خود عمل کردند و با وعده صادق حداقل ۱۰ کشور را در رهگیری پهپادهای ایران ناکام گذاشت، هم دشمن را تنبیه کردند، هم تهدید کردند اگر دوبار خطا کنند مجازات تشدید خواهد شد.

او با یادآوری اینکه قبل از این عملیات به آمریکا گفته شد، ولد نامشروعش تنبیه خواهد شد، ادامه داد: بعد از عملیات حدود ساعت سه بامداد سفیر سوئیس را به‌عنوان حافظ منافع آمریکا به سپاه احضار و به او تفهیم کردند به آمریکا پیام دهد سر جای خود بنشیند.

حسینی‌نسب با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در سازمان ملل نیز شکست مفتضحانه‌ای خوردند، افزود: البته درد سیلی را آمریکا بهتر فهمید و به رژیم صهیونیستی توصیه کرد پاسخ حملات ایران را ندهد. رژیم صهیونیستی به توصیه اربابش گوش نکرد و همین موضوع نیز به نمایشگاه درماندگی رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

وی به با بیان روایتی از پیامبر درباره مسؤولیت‌پذیری و مسؤول بودن مسؤولان، گفت: نگاه اسلام به مسؤولان و مسؤولیت سخت‌گیرانه است و نه‌تنها آن را امتیاز نمی‌داند، بلکه امانت می‌داند و تنها اشتیاق به خدمت و رفع مسائل مردم، سنگینی مسؤولیت را آسان می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha