• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403020301908
  • خبرنگار : 50107

رئیس شورای اسلامی شهر:

هر ماه ۱۰ تا ۱۵ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی مشهد اضافه خواهد شد

هر ماه ۱۰ تا ۱۵ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی مشهد اضافه خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد است، گفت: هر ماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل‌وفصل شده است.

حسن موحدیان امروز ۳ اردیبهشت‌ماه، در صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گرانقدر و جان‌‎برکف تبریک می‌گویم. سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده، در زمینه‌های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب‌ راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و غیره فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

وی افزود: این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تبریک گفت. قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه‌های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیر همسطح خیام و فهمیده و غیره توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

موحدیان با اشاره به ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشورمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به پنجه عقاب عنوان کرد: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس‌جمهور وقت، بنی‌صدر داشت که با لطف خداوند متعال این انقلاب به راه خود ادامه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: صحرای طبس یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی است. یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را نیز گرامی می‌داریم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد مقدس است، اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می‌شود. از زحمات و پیگیری‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل برای تحقق این مهم قدردانی می‌کنیم.

موحدیان اضافه کرد: هر ماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل‌وفصل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha