• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403020301924
  • خبرنگار : 50163

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

حفظ و پایداری جریان گاز در مقابله با بحران ضروری است

حفظ و پایداری جریان گاز در مقابله با بحران ضروری است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: اجری مانورهای مختلف می‌تواند به ارزیابی نقاط قوت و ضعف تیم‌های عملیاتی و نحوه همکاری و هماهنگی بین تیم‌ها در اجرای هرچه بهتر مانورها کمک کند.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه‌ به تهدیدهای گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدیدها در حفظ و پایداری جریان گاز لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: سال گذشته، ۸۳ مورد مانور میدانی و دور میزی در سطح B و C با پیش‌فرض‌ها و سناریوهای مختلف توسط شرکت گاز استان زنجان اجرا شد.

سلیمانی‌نژاد ارتقای آمادگی و هماهنگی با سایر واحدهای عملیاتی شرکت، ارتقای هماهنگی بین شرکت گاز استان زنجان با سایراداره‌ها و ارگان‌ها و هشدار اهمیت آمادگی مواجهه در برابر اقدامات خرابکارانه را از جمله اهداف برگزاری مانورها دانست و گفت: در مانورهای اجراشده در سال گذشته ۴۳۵ نفر از پرسنل ستاد و اداره‌های گاز شهرستانی استان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: عمده مانورهای انجام‌شده در سال گذشته با پیش‌فرض سیل، زلزله، افت فشار و قطع گاز، قطع برق اضطراری، صدمه به خط تغذیه، دورمیزی، تعمیر علمک، تعمیر ایستگاه و رفع افت فشار، خنثی‌سازی مرکاپتان، فراخوان ساعت صفر، مهار آتش و بلوک‌بندی برگزارشده است.

وی افزود: اداره همه فعالیت‌ها مانند پیش‌بینی، پیشگیری، کاهش خسارت و ایجاد آمادگی و مقابله با تهدیدها، برآورد میزان کمبودها و نیازهای آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و ... و حصول اطمینان از عملکرد صحیح طرح‌ها و روش‌های مدیریت بحران در شرایط واقعی از دستاوردهای اجرای مانور بوده که زمینه‌ساز مدیریت بهتر و منسجم‌تر تیم‌های عملیاتی در برخورد با بحران‌هاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha