• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1403020302208
  • خبرنگار : 71579

حضور رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در سفارت تهران در دمشق

حضور رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در سفارت تهران در دمشق

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین با حضور در مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین مقیم سوریه با حضور در مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند.

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که این عملیات حق مشروع ایران بود و شکننده بودن دشمن صهیونیستی را ثابت کرد.

حسین اکبری، سفیر ایران در دمشق ضمن تقدیر و تشکر از رهبران گروه‌های مقاومت و چگونگی انجام این عملیات را شرح داد.

پیش از این فرماندهان و نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور تبریک عملیات موفقیت‌آمیز«وعده صادق» به سفارت ایران در بیروت رفته بودند.

مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در این مراسم گفت: این رویداد بزرگ یک تحول غیرعادی بود و به ارزش‌های مقاومت فلسطین افزود. این رویداد به‌طور کلی بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت، همچنین پاسخی به جنایت‌های غزه بود.

وی خاطرنشان کرد: از این گام تقدیر می‌کنیم و آن را استثنائی می‌دانیم و امیداواریم که انگیزه‌ای بزرگ برای نبرد طوفان الاقصی باشد.

امانی افزود: عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد و زمانی که موشک‌های ایرانی به آسمان فلسطین اشغالی رسیدند، خوشحالی مردم فلسطین را دیدیم.

روابط عمومی کل سپاه بامداد روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha