• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403020503736
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس:

سامانه بارشی تاکنون مشکلی در فارس ایجاد نکرده است / نی‌ریز؛ در صدر میزان بارش‌ها

سامانه بارشی تاکنون مشکلی در فارس ایجاد نکرده است / نی‌ریز؛ در صدر میزان بارش‌ها

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به سامانه بارشی که طی دو روز اخیر در استان فعال شده و بناست امروز به اوج فعالیت خود در استان برسد، گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان گزارش نشده است.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی که از ۲ اردیبهشت‌ماه تاکنون در استان در حال فعالیت است، گفت: مشکل خاصی در زمینه فعالیت این سامانه تاکنون در فارس گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه این سامانه در برخی نقاط فعالیت داشته و در برخی نقاط استان اصلاً بارندگی نداشته است، افزود: تا عصر امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه سامانه مذکور در استان فعالیت خواهد داشت.

غلامی با یادآوری اینکه فعالیت سامانه مذکور بیشتر در شهرستان‌های شمالی و شرقی استان بوده است، گفت: بیشترین فعالیت این سامانه به ترتیب مربوط به شهرستان‌های دهچاه نی‌ریز با ۲۵ میلی‌متر، بکر داراب ۲۴ میلی‌متر،  بانوج داراب ۱۹ میلی‌متر، نوایگان داراب ۱۸.۶، لایزنگان داراب ۱۷، حسامی سرچهان ۱۶ و کره‌ای سرچهان ۱۵.۵ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص وضعیت راه‌ها هم گفت: هم‌اکنون وضعیت ترددها در استان روان و هیچ مشکلی وجود ندارد و بارش برف هم در هیچ محور مواصلاتی گزارش نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۶ ۰۵:۰۳

تمام فاضلابهای وجوبهای شیراز پرشده بود وتمام پیادروها وجدولهای یک مترعمق شیراز سرریزشده بود این بارنگی درشیراز بیشترازکل بارنگی درامسال بود

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۶ ۰۸:۳۰

سلام. عزیزان مسئولین استان فارس وشهرستان شیراز، خبرنگاران محترم ،، بیایید جاده میانرود به کیان آباد راببینید بعد قضاوت کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۶ ۱۳:۲۹

اتفاقا کلی خرابی به بار آورد دیروز