• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403020503985
  • خبرنگار : 50471

جانشین پلیس‌راه استان همدان:

مرگ ۳۱ نفر در محور نهاوند- فیروزان فاجعه است

مرگ ۳۱ نفر در محور نهاوند- فیروزان فاجعه است

ایسنا/همدان جانشین پلیس‌راه استان همدان گفت: سال گذشته در محور نهاوند- فیروزان ۳۱ نفر کشته و ۵۳ نفر مجروح داشته‌ایم که فاجعه است.

سرهنگ‌ارسلان سرمدی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در بررسی میدانی مشکلات طرح ساماندهی جاده فیروزان- شهرک- رزینی به فارسبان در شهرستان نهاوند، اظهارکرد: در استان همدان خوشبختانه آمار تصادفات منجر به فوت و جرح طی سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته اما در نهاوند آمار فوتی‌ها و جرحی‌ها افزایشی است.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان هم با اشاره به اینکه مسافت طرح ساماندهی فیروزان- شهرک- رزینی به فارسبان حدود هفت کیلومتر است، گفت، مسیر سه‌راهی فارسبان که نیمه‌کاره است، حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق مصوبه نشست امروز مقرر شده در مدت دو ماه صد درصد این طرح انجام و تحویل مردم شود.

فرماندار نهاوند هم با اشاره به وجود ۵۰۹ کیلومتر راه استحفاظی در نهاوند گفت: طولانی‌شدن اجرای برخی طرح‌ها موجب شده، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آید، به همین علت باید در موعد مقرر مصوب شده، این طرح به سرانجام برسد.

ضرغام احمدوند افزود: قرار گرفتن محور نهاوند- فیروزان در طول مسیر عتبات عالیات و همچنین وجود سراب‌های تفریحی فارسبان و کنگاورکهنه در طول مسیر محور فیروزان- کرمانشاه موجب شده است در طول سال مسافران زیادی از این محور تردد کنند.

وی تأکید کرد: ضروری است ساماندهی هر چه سریع‌تر طول محور نهاوند تا فیروزان و کنگاور و همچنین محور نهاوند- شهرک رزینی به فارسبان هر چه سریع‌تر انجام شود.

رئیس دادگستری بخش خزل بر ضرورت بررسی و برنامه‌ریزی نیازهای مالی، اجتماعی و زیرساختی ه ر طرح قبل از کلنگ‌زنی تاکید کرد.

عرفان رضایی افزود: به عنوان حامی مردم در دستگاه قضایی اعلام می‌کنم آنچه که در این بازدید مصوب و مدت زمان اجرای آن مشخص شود،  بدون هیچ قید و شرطی در موعد مقرر باید به اتمام برسد در غیر این‌ صورت برای خاطیان پرونده ترک‌فعل تشکیل و برابر مقررات برخورد می‌شود.

علی سهرابی‌بیدار، مدیرعامل شرکت برق استان همدان نیز گفت: به علت کمک به مردم و اجرای زودتر این طرح تیرهای چراغ برق به مقصد محل طرح، بارگیری و تخلیه شده است و در همین روزها که شرایط آب و هوایی اجازه دهد، عملیات جابه‌جایی تیرهای چراغ برق آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha