• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403020504176
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان:

ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود

ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره برنامه‌های پلیس در سال جاری، گفت: با اجرای این برنامه‌ها قطعا ارتقاء امنیت در کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد شد و شهروندان آن را به خوبی لمس می کنند.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با رئیس کل و جمعی از  مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود .

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروندها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد .

حاجیان در پایان و با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۶ ۰۸:۰۱

من امسال برای گردش به کرمانشاه توی ماه فروردین رفتم بچه ام مریض شد تو بیمارستان محمد کرمانشاهی ساعت 3/5بعدظهر کل وسایل داخل ماشین به سرقت بردن گزارش دادیم که پیدا بشه توی اون راسته از نمایشگاه تا دکه همه دزد می شناختند اما ...

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۶ ۱۶:۲۴

سلام ب عنوان ی کرمانشاهی ازتون صمیمانه عذر میخوام ...متاسفانه مشکل سرقت در تمام شهرهای کوچک و بزرگ کشورمون موجوده و ب صورت بنیادین باید حل بشه....باید پی این بود ک چرا دزدی این همه زیاده ...زیر نظر گرفتن محله برای اینکه ببینیم کی دست از پا خطا می‌کنه مشکلی رو حل نمیکنه برین ببینید جوون مردم چرا مجبور میشه دست ب این کار بزنه فقر و بدبختی و بیکاری بنیان تموم گناهان کبیره ست .....

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۷ ۰۷:۳۸

سلام با سپاس از پلیس محترم لطفاً فکری به حال خودرو های هنجار شکن کنید دستکاری اگروز.دستی کشیدن.تیک آف.بلندگوهای غیر عادی همه باعث آلودگی صوتی و شرایط آزار دهنده شدن ،لطفا اقدام عاجل عنایت فرمایید