• یکشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403020906157
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است.

شهرام مبارکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: از این میزان جابجایی کالا،سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار داشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران ها و بحران ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

جابجایی بیش ‌از ۳ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۷ تن کالا در قالب ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان،۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان های استان جابه جا شده است.

وی افزود: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان،فرآورده های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابجا شده ، ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا،بیش از ۱۰هزار راننده باری و بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha