• یکشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403020906778
  • خبرنگار : 50616

تجمع دانشجویان آمل در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا واروپا

تجمع دانشجویان آمل در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا واروپا

ایسنا/مازندران اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه شمال آمل در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

این تجمع که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت انجام شد، دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان آمل ازجمله دانشگاه شمال در حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا از جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، در محل مرکز آموزش عالی تجمع و فریاد آزادی خواهی سر دادند.

دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «دانشجو بیدار است از نسل کشی بیزار است، استاد ما بیدار است از نسل کشی بیزار است، دانشجوی حق طلب حمایتت می‌کنیم، اسرائیل بی‌حیا بترس از خشم ما، دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم» از مردم فلسطین و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

«وجدان ما بیدار است از اسرائیل بیزار است، مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» از دیگر شعارها بود و دانشجویان، حمایت خود را از دانشجویان آزادی خواه آمریکا و اروپا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

رییس دانشگاه شمال آمل دراین تجمع گفت: آمریکا بزرگترین مدعی آزادی و دموکراسی جهان است که خود را حتی از اروپا جلوتر می‌داند و امروز به بزرگترین حامی اسرائیل به عنوان پادگان نظامی این رژیم جعلی تبدیل شده است.

تجمع دانشجویان آمل در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا واروپا

دکترحسین رنجبر افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر برابر با ۱۵ مهر سال گذشته رخ داد و عملیات وعده صادق که در ۲۵ فروردین سال‌جاری انجام شد، پایه‌های ظلم و زور را به لرزه درآورد.

وی ادامه داد: اسرائیلی که معروف به داشتن ارتش چهارم جهان بود و مدعی داشتن سیستم اطلاعاتی جاسوسی و ضدجاسوسی قوی و شکست‌ناپذیری و داشتن بیش از ۱۰۰ کلاهک اتمی بود و هیچ‌کس جرأت مقابله با او را نداشت، با این دو عملیات صدای لرزش پایه‌هایش به گوش می‌رسد، و این نکته را رسانه‌های صهیونیستی بیان می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha