• دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403021007041
  • خبرنگار : 71430

حملات گسترده صهیونیست‌ها به نوار غزه همزمان با ادامه تلاش‌ها برای تبادل اسرا

حملات گسترده صهیونیست‌ها به نوار غزه همزمان با ادامه تلاش‌ها برای تبادل اسرا

در حالی که برخی رسانه‌های اسرائیلی از تداوم تلاش‌ها برای دست‌یابی به توافقی برای تبادل اسرا خبر می‌دهند، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه دها فلسطینی را به خاک و خون کشید.

به گزارش ایسنا، شامگاه یکشنبه و بامداد امروز (دوشنبه) سلسله حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب و همچنین مناطق مرکزی باریکه غزه، که به شکل هوایی و نیز با آتش توپخانه این رژیم انجام شد، ده‌ها فلسطینی از جمله چندین زن و کودک را به خاک و خون کشید.
بنا بر اعلام منابع فلسطینی در جنایت شب گذشته و بامداد امروز صهیونیست‌ها دست‌کم ۲۲ تن شهید و چندین فلسطینی نیز مجروح شده‌اند. سه کودک در میان شهدای این حملات هستند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که اردوگاه‌های نصیرات و بریج و شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی بوده‌اند و سه خانه در مناطق مختلف شهر رفح نیز هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی است که شبکه «آی۲۴» اسرائیل، با اعلام اینکه تلاش‌ها برای رسیدن به توافق تبادل اسرا و زندانیان همچنان ادامه دارد، خبر داد که که تل‌آویو منتظر دریافت پاسخ حماس به آخرین پیشنهاد خود در زمینه مبادله زندانیان و اسرا است و انتظار می‌رود حماس طی ۴۸ ساعت آینده به این پیشنهاد پاسخ دهد.
آی‌۲۴ به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: امتیازات بزرگی در مورد بازگشت آوارگان به شمال غزه پیشنهاد شده است.
در همین حال عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که این جنبش هنوز پاسخی به پیشنهادات اسرائیل نداده است.
او گفت که حماس هنوز تصمیمی در رابطه با این موضوع نگرفته و مساله هنوز در دست بررسی است و آنچه در رسانه‌های اسرائیلی منتشر می‌شود برای گمراه کردن مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha