• دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403021007469
  • خبرنگار : 71667

گزینه "عجله ندارم" از تپسی حذف شد

گزینه "عجله ندارم" از تپسی حذف شد

طبق بررسی‌های انجام شده و اعلام کاربران گزینه "عجله ندارم" از برنامه شرکت تاکسی اینترنتی(تپسی) حذف شده است.

به گزارش ایسنا، گزارش‌ها و اعلام کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گزینه عجله ندارم  هم از تپسی حذف شده است.

آنگونه که روابط‌عمومی تپسی توضیح داده این گزینه به‌ دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.

گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینه‌هایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که می‌خواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

چالش تاکسی‌های اینترنتی؛ از انحصار در بازار تا دامپینگ قیمت

پیش از این با پیگیری‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفند سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما راسا ورود کردیم و قطعا از  مصادیق گرانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده  و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت می‌کنم که شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکت‌ها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha