• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403021108163
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

حمایت ۲ هزار و ۵۸۷ معلم اردبیلی از ایتام

حمایت ۲ هزار و ۵۸۷ معلم اردبیلی از ایتام

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

علیرضا حسین‌نژاد ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری، گفت: هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۸۷ معلم، با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان، تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار، می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، حسین‌نژاد به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha