• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403021108229
  • خبرنگار : 50182

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و افزود: نرخ‌های جدید از امروز ( یازدهم اردیبهشت) اعمال می‌شود.

رضا دوستی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در برخی مسیرها کمتر اعمال شده است.

دوستی گفت: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: در خصوص نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ‌ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافرشهر کرمانشاه افزود: افراد می‌توانند هرگونه پیشنهاد، شکایت و انتقاد را از طریق شماره تماس ۳۸۲۴۶۵۶۵ و یا ۱۳۳ اعلام کنند.

نرخ های جدید کرایه تاکسی

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۱۶:۳۵

بیست درصد حقوق افزایش میدن.چند برابرش خرج افزایش قیمت های چیزای دیگه میشه از جمله هزینه کرایه ماشین رهن اجاره پول آب برق گاز اینترنت خورد خوراک هزینه پزشکی و... بخدا راضی هستیم حقوق افزایش پیدا نکنه قیمت ها هم تغییر نکنه به بهانه بیست درصد افزایش حقوق.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۱۹:۳۶

سلام،کرایه سه راه مسکن تا میدان نفت چطور ۸۰۰۰هزار زدین،ولی کرایه تعاون و فرهنگیان فاز۲ میدان نفت۶۰۰۰تومانه،لطفا اصلاح بفرمایید،چرا کرایه مسکن به فرهنگیان تو نرخنامه لحاظ نشده؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۰۴:۱۰

چون کارشناسی شده نیست و یا دانه ای یا شانه ای یا کیلویی حساب کردن ضمنا وقتی ورودی میشه شش تومن ،راننده مرض داره از گاراژ تا مسکن برای ده تومن بره ،مسلما مسیرهای کوتاه رو میرن یا اینقدر باید وایسیم که مجبور به دربستی یا حتما نرخی رو به راننده تاکسی بگیم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۲۳:۴۸

لعنت الله برگرانفروشان وکمفروشان وکسانی که بدون افزایش یارانه نقدی کرایه ها واجناس را گران کرده اند