• دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403021712308
  • خبرنگار : 50204

فعالیت ۲۵۱۱ خادمیار و یاور رضوی در استان مرکزی

فعالیت ۲۵۱۱ خادمیار و یاور رضوی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: هزار و ۹۸۱ خادمیار و ۵۳۰ یاور رضوی در سطح استان در سامانه جامع خادمیاری ثبت شده و فعالیت می‌کنند.

محمد بخشی ۱۷ اردیبهشت در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در استان مرکزی ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه‌های تخصصی و محلی، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: خادمیاران استان در ۱۹ عرصه تخصصی فعالیت دارند که این عرصه‌ها شامل کانون‌های ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، خبر و فضای مجازی، وقف نذر، درمان و سلامت، شعر و ادب، محصولات فرهنگی، کارآفرینی و اشتغالزایی، کتاب و کتابخوانی و ... است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند به عنوان یاوران رضوی پس از ۶ ماه فعالیت به عنوان خادمیار رضوی در سامانه، تبدیل عضویت شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه ۴۰ عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک کرامت از سوی کانون‌های خدمت رضوی در استان برگزار می‌شود گقت: دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با زندانیان، حضور در نهادهای صنعتی، پیگیری آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و... از جمله برنامه خادمیاران در دهه کرامت است.

بخشی با تاکید بر اینکه شعار امسال دهه کرامت «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» انتخاب شده است، گفت: تاکید بر برگزاری جشن‌های خیابانی با حضور حداکثری مردم است.

وی تاکید کرد: دهه کرامت از جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بخشی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های محوری در دهه کرامت حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان‌هاست که این برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: قرار هشتم نیز یک برنامه است که خادمیاران روز هشتم هرماه یک کار خیر را انجام می دهند. در واقع خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران شهر اراک دست به دست هم داده و در پویش قرار هشتم به نیت امام رضا علیه السلام شرکت می‌کنند و قرار بر این است تا کمک‌های جمع‌آوری شده برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha