• دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403021712387
  • خبرنگار : 50614

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از مهمترین چالش‌هاست

کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از مهمترین چالش‌هاست

ایسنا/خراسان رضوی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در خصوص مهمترین چالش‌هایی که معلمان با آن مواجه هستند، گفت: با توجه به نیازهایی که از گذشته وجود داشته کماکان کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از جمله مهمترین چالش‌های ماست.

محمدتقی تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اقدامات و برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: از آنجایی که اداره آموزش و پرورش استثنایی به عنوان یک زیر مجموعه از اداره کل آموزش و پرورش است، لذا توجه آموزش وپرورش استان‌ به اداره استثنایی و دانش‌آموزان به لحاظ حساسیت و شرایطی که دانش‌آموزان ما با توجه به نیازهایی که این دانش‌آموزان دارند به مراتب بیشتر است.

وی ادامه داد: آموزش وپرورش استان علاوه بر حوزه نیروی انسانی تمام تلاش خود را در ایجاد بستر لازم برای ایجاد فضای تعلیم و تعلم انجام داده و هر آنچه در توان دارد در رفع نیازهای این دانش‌آموزان در استان انجام می‌دهد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی درخصوص مهمترین چالش‌هایی که معلمان با آن مواجه هستند، خاطرنشان کرد: چالش‌های مهم‌ معلمان در آموزش و پرورش مسائلی کشوری است. با توجه به نیازهایی که از گذشته وجود داشته کماکان کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از جمله مهم‌ترین چالش‌های ماست.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را در رفع مشکلات معلمان و دانش‌آموزان استثنایی به کار می‌گیرد، تصریح کرد: نظر به نیازهای خاص دانش‌آموزان استثنایی در بخش‌های مختلف مثل مشاور، مربی، بهداشت‌یار و.. می‌طلبد که کشور همراهی بیشتری در رفع نیازها، کمبود نیروی انسانی و همچنین ایجاد فضای متناسب با نیاز دانش‌آموزان داشته باشد.

وی در پایان اقدامات اداره کل آموزش پرورش استان و آموزش وپرورش استثنایی را بسیار موثر دانست و اضافه کرد: همواره استان خراسان رضوی در برطرف کردن نیازهای حوزه آموزش و پرورش پیش‌قدم بوده و خیرین نسبت به این موضوع توجه بیشتری دارند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha