• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403021812705
  • خبرنگار : 71368

تذکرات برخی اعضای شورای شهرتهران در جلسه امروز:

تنها ۴۵۴ روز از مدیریت شهری ششم باقی مانده است/ لزوم تمرکز بر اتمام کارهای باقی مانده

تنها ۴۵۴ روز از مدیریت شهری ششم باقی مانده است/ لزوم تمرکز بر اتمام کارهای باقی مانده

تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در مورد موضوعات مختلف تذکراتی بیان کردند.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی عضو شورای شهر، در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر خطاب به معاون برنامه‌ریزی شورای شهر تهران با اشاره به حواشی امروز شورا گفت: مراقبت کنید دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد چراکه اتفاق جرقه‌ای ساده است اما انفجار آن، این حواشی بزرگتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه من شهردار منطقه ۱۷ بودم و  روایت صحیح را از دوستانمان در منطقه ۱۷ پرسیدم و اصل حرف به سخنان شربیانی نزدیکتر است گفت: هم اعضای شورا و هم شهرداری تهران خود را مقید به احترام قانون کنیم و همچنین احترام به شورای شهر و مبارزه با فساد و تمرکز با کارهای باقی مانده باید در دستور کار باشد.

عباسی با بیان اینکه تنها  ۴۵۴ روز از  این دوره مدیریت شهری باقی مانده داریم و ما هستیم که این مدت باقی مانده را باید به پایان برسانیم گفت: برخی فکر می‌کنند نیروهای ماورایی بیرون از شوراست که به ما می‌گوید «اینکار را بکن و نکن» که اینطور نیست؛ هدف ما باید به سرانجام رساندن کارهای باقی مانده باشد. اگر از صحبتهای من برداشت شد که شهرداری تهران هیچ کاری نکرده این برداشت درست نیست و امید است در این مدت باقی مانده به‌گونه‌ای عمل کنیم که کارنامه درخشانی را دراختیار شورای شهر هفتم قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در مورد ترمیم حقوق درابتدای سال در شهرداری تهران اتفاقات خوبی رخ داد افزود: قرار بود معوقات نیز پرداخت شود و همچنین  قرار بود گروه‌های تشویقی نیز لحاظ شود. همچنین در مورد بحث تامین مسکن پرسنل نیز اتفاقات خوبی رخ دهد.

در ادامه پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود نیز با بیان اینکه مالک اشتر از بازاری می‌گذشت اما فردی به او توهین کرد و وقتی مردم به این فرد تذکر دادند، او به دنبال مالک اشتر به مسجد دوید گفت: مالک اشتر به این فرد گفت که من به این مسجد نیامدم، جز اینکه برای تو طلب بخشش کنم.  انسان وقتی نماینده می‌شود چه بخواهد و چه نخواهد و چه سن او کم باشد چه زیاد، پدر مردم می‌شود تا منافع مردم را در نظر داشته باشد و ما باید در مورد سخنان و رفتارمان حساس باشیم.

وی با بیان اینکه من در مورد نطق پرمسئله می‌خواستم مطالبی بگویم اما به احترام سخنان چمران انصراف می‌دهم گفت: فقط می‌گویم که مقام معظم رهبری در دولت قبل، زمانی که اختلاف جدی بین سه قوه بود، اعلام کرد که باید اختلافات را با هم حل کنند و در مواجه با مردم نماد همبستگی باشید؛ جا دارد در اینجا نیز این رویه ادامه پیدا کند نه اینکه در مواجهه با مردم دعوا کنیم و در جلسات از هم تعرف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha