• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403021913417
  • خبرنگار : 50649

شهردار شیراز:

‌افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم و مدیریت شهری شیراز است

‌افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم و مدیریت شهری شیراز است

ایسنا/فارس شهردار شیراز ‌با اشاره به ظرفیت‌های متنوع گردشگری در شیراز تصریح کرد: افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم شیراز و هم موضوعی اولویت‌دار و حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۹ اردیبهشت در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در مسیر رودخانه چنارراه‌دار از طراحی بوستان و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در راستای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در مسیر این  خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در جنوب این کلان‌شهر و در اطراف این رودخانه است، پروژه‌های زیادی برای مسیر اطراف رودخانه برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است.

وی گفت: در مسیر رودخانه چنارراهدار بوستان‌های خوبی تعریف که شامل مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که از سال‌های قبل شروع‌شده ولی به‌نوعی در ابتدای راه هستیم.

شهردار شیراز اضافه کرد: در ارتفاعات (بام شیراز) نیز مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دیده‌شده است.

به گفته وی، در راستای افزایش سرانه گردشگری این کلان‌شهر، اتصال چمران شمالی به جنوبی توسط مسیر زندگی در نظر گرفته‌شده که از خیابان‌های شهید کسایی و شهید رمضانی شروع و به چمران جنوبی _ شمالی و ارتفاعات ختم می‌شود.

اسدی ابراز امیدواری کرد: بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری و بخش‌های دیگر آن در سال‌های آتی به بهره‌برداری و مورداستفاده عموم مردم شهر شیراز و گردشگران قرار گیرد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، شهردار شیراز گفت: طبق برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز برای امسال و سال آینده پروژه‌هایی به‌صورت بسته و برنامه‌های راهبردی عملیاتی تعریف‌شده که شامل حدود ۵۰ پروژه اولویت‌دار است که در صورت اجرا و افتتاح آن‌ها، اتفاقات خوبی در این کلان‌شهر رقم می‌خورد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

سلام علیکم مهندس اسدی شهردار کلان شهر شیراز انسان پاکدست،خلاق و فردی جهادی با روحیه انقلابی است،من ۳۰سال در شهرداری شیراز کار کردم و هیچ شهرداری مانند ایشان نبوده تا الان!

avatar

سلام علیکم مهندس اسدی شهردار کلان شهر شیراز انسان پاکدست،خلاق و فردی جهادی با روحیه انقلابی است،من ۳۰سال در شهرداری شیراز کار کردم و هیچ شهرداری مانند ایشان نبوده تا الان!

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۹ ۱۴:۱۲

سلام مردان خدا یه لطف کنید یه نگاه به قدیمی ترین و نزدیکترین شهرک شهرک رکن آباد کنید احتیاج به زیرگذر احتیاج به پارک و فضای سبز بیشتری دار ممنون

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۹ ۲۱:۵۷

صندلی کنار خیابان فرصت شیرازی جمع آوری شده جایگزین نشده که یک نفر حالش خوب نبود باید روی زمین بشينه خدمات یعنی چی؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۰ ۰۹:۴۲

به نام خداوند جان و خرد : به فکر پر آب کردن رودخانه خشک شیراز باشید با استفاده از طرحهای نوین مهندسی پیشرفته تا به تفرجگاه زیبا پر آب تبدیل شود و قابل ماهی گیری هم باشد . والسلام .

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۳:۵۴

سلام فکر زیر گذر و پلی در چهار راه سرباز باشید....