• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403021913600
  • خبرنگار : 50124

در دولت سیزدهم؛

۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مدارس در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مدارس در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مدارس، ۴۲ میلیارد تومان ایزوگام و قیر و ۶۶ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های آموزشی و ۹۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز اختصاص یافت.

ایرج کریمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۱۰ هزار کلاس درس در این استان وجود دارد، اظهار کرد: برخی از این مدارس نیازمند مقاوم‌سازی، تعمیر، تجهیز و نوسازی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۰۰۰ کلاس درس در این استان مورد نیاز است تا وضعیت دانش‌آموزان استان را سامان دهیم، همچنین استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در طرح شهید پناهی ۱۰ مدرسه‌ کانکسی در چهارمحال و بختیاری به مدارس ایمن تبدیل شد، خاطرنشان کرد: همچنین در طرح شهید عجمیان ۳۵۰ فضای آموزشی شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی شد.

کریمی با اشاره به اینکه در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری تعهد خیرین ۶۴۰ میلیارد ریال بود، یادآور شد: از این میزان تاکنون ۷۸ درصد تعهد محقق شده است و امیدواریم در جشنواره امسال بتوانیم هدیه خوبی برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در شهرک منظریه شهرکرد در محله‌های قدیمی نیاز به ۱۶ باب مدرسه داریم، عنوان کرد: در محله‌های جدید نیز به ازای ۲۰۰ واحد مسکونی نیاز به یک باب مدرسه داریم.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مدارس، ۴۲ میلیارد تومان ایزوگام و قیر و ۶۶ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های آموزشی و ۹۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز اختصاص یافت.

کریمی با اشاره به اینکه ۸۲ پروژه خیری نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، عنوان کرد: ۱۰۰ پروژه مدرسه‌سازی با ۳۶۰۰ کلاس درس در این استان در حال احداث است و همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha