• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403021913913
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل:

شهروندان حوزه انتخابیه پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز آراء خود را به آخر وقت موکول نکنند

شهروندان حوزه انتخابیه پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز آراء خود را به آخر وقت موکول نکنند

ایسنا/اردبیل دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل با اذعان بر اینکه به احتمال قوی مهلت قانونی رأی گیری تمدید نخواهد شد، گفت: از عموم شهروندان حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز انتظار می‌رود در ساعات اولیه رأی گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

بهروز زلالی در گفت و گو با ایسنا، از اتخاد تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته مرحله دوم انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز خبر داد و گفت: انتخابات بصورت آنلاین و با اسناد هویتی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گذرنامه افراد انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به استقرار دستگاه احراز هویت در ۲۷۶ شعبه تعریف شده مرحله اول انتخابات در شمال استان، اعلام کرد: افرادی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یاد شده رأی دهند که در دور قبل در همان حوزه رأی داده اند و یا اصلا رأی نداده اند.

زلالی با اظهار اینکه انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود و احتمال زیاد تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: از عموم شهروندان انتظار می‌رود آرای خود را به اواخر وقت قانونی موکول نکنند و در ساعات اولیه پای صندوق های رأی حاضر شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل به انجام آموزش های لازم برای عوامل برگزاری انتخابات و ابلاغ مکاتبات اشاره کرد و اعلام داشت: جلسات مکرر و متعدد با دو کاندیدای این حوزه برگزار شده است و نسبت به ایجاد تعامل و همکاری لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی عادلانه و مشارکتی بالا رایزنی شده است.

وی همچنین از اتمام مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها در ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: جهت پرهیز از هرگونه شائبه و شایعه و شبهه، نمایندگان فرمانداری ها و سایر عوامل اجرایی و نظارتی از افراد کاملا بی طرف انتخاب شده است و در روز رأی گیری ناظرین و نمایندگان هر دو کاندیدا در شعب رأی گیری حاضر خواهند شد.

زلالی ابراز امیدواری کرد: در جهت ایجاد فضای رقابتی سالم، حفظ آرامش، مشارکت حداکثری، پرهیز از تخلف احتمالی، حاشیه سازی و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش عوامل نظامی، انتظامی، هیأت اجرایی، پشتیبانی، هیأت تطبیق و ستاد انتخابات استان را بکار خواهیم بست.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل در پایان سخنان خود با اعلام اینکه ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند، افزود: روز شنبه ۲۲ اردیبهشت هفتمین و آخرین نماینده استان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha