• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403021914157
  • خبرنگار : 50673

بازدید رئیس سازمان خصوصی‌سازی از پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

بازدید رئیس سازمان خصوصی‌سازی از پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

ایسنا/هرمزگان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به همراه جمعی از مسئولان استانی از پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان عصر امروز  (۱۹ اردیبهشت ماه)، ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان‌ خصوصی سازی به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران از بخش‌های مختلف پروژه بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی و دانشکده دندانپزشکی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد.

معاون وزیر اقتصاد در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های پیشران این چنینی، اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تلاش مسئولان استانی و تزریق اعتبارات لازم، شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در موعد مقرر باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس گفت:  بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های جنوب کشور محسوب می‌شود، از جمله طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به این استان است که با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه در حال اجرا است. 

محمد مرودی با اشاره به دیگر پروژه درمانی بندرعباس افزود: دانشکده دندانپزشکی نیز به عنوان یکی از دانشکده‌های مورد نیاز استان، نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص دندانپزشک و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم هرمزگان ایفا خواهد کرد که در صورت تامین اعتبار این پروژه خدمات آنها به مردم استان خواهد رسید .

معاون وزیر اقتصاد و هیئت همراه طی این بازدید ضمن آگاهی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، با پیمانکار، مهندسین ناظر و مشاور دیدار و گفتگو کردند و در خصوص میزان و نحوه اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha