• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403022014635
  • خبرنگار : 50123

وزیر میراث فرهنگی:

۱۸۰۰ رویداد در وزارت میراث فرهنگی ثبت شده است

۱۸۰۰ رویداد در وزارت میراث فرهنگی ثبت شده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امروز در وزارت میراث فرهنگی ۱۸۰۰ رویداد به‌صورت تقویمی ثبت شده که بهانه خوبی برای تقویت فرهنگ ملی است.

عزت‌الله ضرغامی امروز (۲۰ اردیبهشت‌ ماه) در مراسم نکوداشت روز فرخشهر، اظهار کرد: روز فرخشهر، روز همه خوبی‌ها، ارزش‌ها، جوانان، ایثارگران است، شهری فرهنگی که مردم آن اهل‌ مطالعه، شعر، هنر هستند. 

وی ادامه داد: آنچه مقابل برنامه‌ریزی نظام استکبار برای یکسان‌سازی جهانی انجام می‌شود، اجرای برنامه‌های فرهنگ بومی و ملی است؛ در گذشته، با فیلم‌ها و در ماهواره و اکنون در فضای مجازی به‌دنبال یکسان‌سازی هستند، اما دنیا مقابل یکسان‌ساری‌ها می‌ایستد. امروز غربی‌ها با اینترنت و فضای مجازی به‌دنبال یکسان‌سازی‌اند که موفق نیستند، زیرا مردم از ارزش‌ها، فرهنگ‌ها، شعر و ادبیات پاسداری می‌کنند و این فرهنگ‌ها ماندگارند.

او تاکید کرد: هرچه می‌توانید برنامه‌های شاد داشته باشید، زیرا شادی ارزش بزرگ کشور است و یکی از توصیه‌های رئیس جمهوری، برخلاف همه مشکلات هرچه می‌توانید دل مردم را شاد و از برنامه‌های شاد حمایت کنید، زیرا باید زمینه‌ها در این راستا فراهم شود.

طرح جامع فرخشهر مصوب شد

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: شهر فرخشهر، شهر سرداران شهید و اولین شهید انقلاب است که برای این روز و نکوداشت این روز، وزیر میراث فرهنگی در منطقه حضور پیدا کرد.

وی ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان، تهیه و تصویب طرح جامع فرخشهر، تخصیص اعتبار برای کتابخانه، استقرار اداره‌ها، احداث مسکن ملی، تخصیص زمین برای جوانی جمعیت، احداث مدرسه ۳ و ۹ کلاسه، آغاز پروژه‌ ساخت سالن ورزشی شهر فرخشهر و اصلاح شبکه فاضلاب را از جمله اقدامات دولت در این شهرستان دانست.

حیدری با اشاره به وجود وحدت و همدلی میان خدمتگزاران و نمایندگان مجلس، افزود: با نمایندگان عهد بستیم که به جای پرداختن به حواشی، بر مسائل اصلی تمرکز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha