• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022114804
  • خبرنگار : 50604

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه ۲۳٠ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که ۲٠۳ شعبه آن در بخش مرکزی و شهر گنبدکاووس و ۲۷ شعبه هم در بخش مرزی داشلی برون مستقر شدند.

سیدعلی مهاجر صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دور دوم انتخابات با رمز امام رضا(ع) رأس ساعت هشت صبح در گنبدکاووس شروع شده و همه آماده هستند تا  افتخار دیگری را در استان ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان شرکت کردن در دوره دوم انتخابات ده ساعت قانونی است که از ۸ صبح تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در همان ساعات اولیه رای خود را به صندوق‌های اخذ بیاندازند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات حق و تکلیف است، افزود: هرچقدر نماینده انتخابی با رای بالاتری بیاید قدرتمندتر وارد مجلس خواهد شد.
مهاجر با اعلام اینکه گلستان در مرحله اول انتخابات رتبه سوم مشارکت را کسب کرد، اضافه کرد: افرادی که در مرحله اول در شهرستان گنبد کاووس رای داده‌اند و کسانی که در مرحله اول رای نداده‌اند، همچنین تعداد افرادی که در این مرحله به سن قانونی می‌رسند می‌توانند در این مرحله از انتخابات شرکت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس نیز گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه ۲۳٠ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که ۲٠۳ شعبه آن در بخش مرکزی و شهر گنبدکاووس و ۲۷ شعبه هم در بخش مرزی داشلی برون مستقر شدند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۰۳ شعبه تدارک دیده شده برای شهر و روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس ۱۵۷ شعبه ثابت و ۴۶ شعبه نیز سیار و از ۲۷ شعبه بخش مرزی داشلی برون هم ۱۱ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است.

دهرویه با بیان اینکه تمامی صندوق‌های اخذ رای قبل از ساعت ۶ صبح در شعب اخذ رای قرار داده شد، افزود: برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس حدود چهار هزار عامل اجرایی (هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی و خدماتی) مشغول بکار هستند.

در دور نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، «قرجه طیار» با ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و «عبدالحکیم آق ارکاکلی» با ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای از مجموع ۱۳۰ هزار و ۸۵ رایی که مردم این شهرستان مرزی در صندوق‌ها انداختند، به دوره دوم راه پیدا کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha