• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022114888
  • خبرنگار : 50416

انتخاب قوی؛ایران قوی

امنیت و دقت؛ دو ویژگی اساسی انتخابات تمام الکترونیک

امنیت و دقت؛ دو ویژگی اساسی انتخابات تمام الکترونیک

ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر این که انتخابات تمام الکترونیک دارای دو ویژگی اساسی امنیت و دقت است، گفت: در انتخابات تمام الکترونیک، در کمترین زمان می‌توان نتایج آرا را مشخص کرد و به سهولت به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

سلمان اسماعیلی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در مسجد مهدیه ملایر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز مردم ملایر با مشارکت خود در انتخابات، تکلیف کرسی دوم ملایر را در مجلس شورای اسلامی تعیین می‌کنند.

اسماعیلی ضمن اشاره به ۱۶۷ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار در حوزه انتخابیه ملایر، تصریح کرد: مردم ملایر می‌توانند در کمترین زمان ممکن با مراجعه به شعب اخذ رأی، رأی خود ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر در کنار هفت حوزه انتخابیه دیگر به‌صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است، افزود: مردم ملایر در دور اول تجربه خوبی در خصوص انتخابات تمام الکترونیک کسب کردند و خوشبختانه آموزش‌های مرتبط از طریق فضای مجازی و رسانه ملی نتایج خوبی داشت و کمترین مشکل را در این زمینه داشتیم.

اسماعیلی تأکید کرد: بر اساس قانون رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت؛ اما متناسب با استقبال مردم و شلوغی شعب اخذ رأی و با دستور وزیر کشور و ستاد انتخابات امکان تمدید زمان رأی گیری وجود دارد.

وی توصیه کرد مردم از همین دقایق ابتدایی صبح در شعب اخذ رأی حاضر شوند و رأی‌گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اسماعیلی یادآور شد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل ، افرادی که در مرحله اول در همان حوزه رأی داده باشند و افرادی که در مرحله اول در هیچ ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند، می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: رای دهندگان با در دست داشتن پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت در شعب اخذ رأ ی حاضر شده و رأی دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha